Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beste manier wietplanten verduisteren?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    beste manier wietplanten verduisteren?

    Korting op 420shop
    hallo Medekwekers,
    Het is het eerste jaar dat ik geen autoflowers meer heb ik heb nu 2 early skunk planten, om verschillende redenen wil ik ze gaan verduisteren.
    Ik heb geen ervaring met verduisteren dus vraag ik jullie.


    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    1437310261406.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    1437310319646.jpg

    #2
    Re: beste manier wietplanten verduisteren?

    Heeft het uberhaupt zin om autoflowers te gaan verduisteren?

    Anders in de (donkere) schuur zetten?

    Comment


      #3
      Re: beste manier wietplanten verduisteren?

      De beste manier is om ze in een tent te zetten, 1200W HPS erboven op een tijdschakelaar. Dan gaat het vanzelf, en het is 100% donker.
      Op de tweede plek: geautomatiseerd verduisteringsdoek over de planten (of de hele tuin) op een timer.

      Minder goede manieren zijn;
      - met zakken lopen sjouwen
      - een darkroom maken en je planten daar elke dag in zetten op een afgesproken tijd
      - je schuur/huis/auto lichtdicht maken en het daarin zetten
      - Een tunnel bouwen met folie en die elke dag op tijd dicht doen
      - Nog 1000 andere mogelijkheden.

      Maar echt een 'beste' manier hangt van jezelf af; wil je investeren? Wil je elke dag om precies hetzelfde tijdstip met je planten gaan sleuren? Wil je nog op vakantie?
      De enige beste manier is die manier die goed voor jou werkt. Er zijn honderden manieren te bedenken om te verduisteren, maar je moet het toch zelf doen. Zolang alles lichtdicht is, en kan blijven ventileren, dan maakt het niet uit welke methode je gebruikt.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: beste manier wietplanten verduisteren?

        Ik heb een garderobebox (grote verhuisdoos van 1.5 meter) dicht geplakt met duct tape en een vuilniszak over de top van de box geplakt tegen de regen en deze over mijn plant heen gezet. Het is een vrij goedkope oplossing en omdat het erg licht is kan je het overal verplaatsen.

        Comment

        Bezig...
        X