Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik wil niet de poten onder je stoel uit zagen, maar op die foto zie ik bruine verkleuringen. Dat hoort niet in zulke jongen toppen.
Ik ben bang dat je toch met toprot zit. Even aanraken met een tandenstoker, en als er wat los komt, dan weet je eigenlijk genoeg; toprot.
Daar begon de foto ook mee, daar was ik bang voor en was toch idd beginnende toprot!
Dus je spuit iets op de toppen waarvan je niet weet wat er in zit en dan ga je oogsten ?
Je weet niet wat de werkzame stof is, of het schadelijk is als je het rookt, of er een wachttijd is etc ..
Ik vind dat op z'n minst niet zo handig.
Van schimmels in je longen kun je een erg mooie longinfectie oplopen.
Daar zijn de dokters in het medisch centrum blij mee want deze zien ze niet iedere dag.
Mgoed, tis allemaal al gezegd eh..doe er je voordeel mee.
Knip gewoon die schimmel en rot eruit, dan ben je in ieder geval iets meer zeker.
een tijd geleden vroeg ik (als beginnend kweker) of jullie op mijn foto's konden zien of ik te maken had met een mannelijke plant, wat niet het geval was!
bedankt nog voor de hulp daarvoor!
nu zit ik weer met een vraagje..
de planten staan nu in bloei en hebben echt flinke grote zware toppen..
echter, verschijnen er ook bruine haartjes tussenin, het zijn echt haartjes, dus geen bruine plekken ofzo, en de planten zien er verder ook super uit..
nu rest mijn vraag, kunnen jullie vanaf mijn foto bepalen of dit toprot is of niet?
alvast weer bedankt voor de hulp!!
Comment