Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Maar moet ik nou oogsten of wachten met dit rotweer? Wat is jullie advies. Is het uberhaubt klaar als je de foto's gekijkt? Ik heb geen idee, vind wel zelf dat het er milkey uit ziet.
Wel een hele mooie plant, lijkt niet op een autoflower
Als je geen flits hebt gebruikt en de foto niet lichter hebt gemaakt, lijken de trichomen wel grotendeels milky te zijn. Maar ik check zelf altijd met een loep dus wacht andere forumleden maar af.
Mooie plant heb je staan ziet er goed uit.
Gewoon de toppen met rot oogsten ruim ontdoen van rot en laten drogen
Verder gewoon even iedere dag je toppen controleren zodat je verlies minimaal is.
zie je uit je top een bruin blaadje steken trek je er voorzichtig aan komt he makkelijk los zit er meestal rot in
En zeker niet in je toppen gaan knijpen om te controleren
Ik heb ondertussen de stukjes die ik in het water had gestopt gedecarboxyleerd in de oven. Is het een idee om dit te doen met de andere stukken ook die nu te drogen hangen want ik merk dat deze schimmel nog verder gaat. Kan dat kwaad als je meteen decarboxyleerd of gaat daarmee een stuk potentie verloren? Of ander scenario ... het kan zijn dat ik de hangende stukken moet splitsen en zoveel mogelijk blad moet wegnemen zodat het sneller droogt en dus de schimmel stopt.
Ik heb de rotte stukken eerst weggesneden. Alles waar nog goed was heb ik op 90 graden gedroogd een nadien een half uur op 117 graden. Is snel drogen nefast?
Ik heb nog een idee: met een haar droger af en toe over de geoogste stukken blazen?
Terug deze ochtend de takken met beginnende tot afgesneden. Wat gesnoeid. En te drogen gelegd. Even met fee haardroger erover gegaan eerst. Alles is zo nat van de mist ...
Comment