Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnende toprot?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Beginnende toprot?

Korting op 420shop
    Kan iemand zeggen of dit beginnende toprot is?

1444146020878970563359.jpg

Re: Beginnende toprot?

Lijkt er niet op voor zover dat op de foto te zien is.

Comment

Maar wel last van meeldauw als ik t goed zie ?

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ja dat klopt Insention, over alle 5 de planten veel last van!

Comment

witte vlek rechts op het fanblad zou idd meeldauw kunnen zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
            witte vlek rechts op het fanblad zou idd meeldauw kunnen zijn.

Comment

Als het in je toppen komt kan je alles weggooien dan moet je het niet meer roken !

Comment

Als het meeldauw is, op de foto is dat niet duidelijk te zien, dan zou ik het bevallen blad wegnemen. Meeldauw in het topblad wil je zeker niet.

Comment

Isension en Flintstoned, wat ik kan zien zit het op het blad maar wat kan je daar tegen doen dan?
                  We zitten nu denk ik 2 weken voor de oogst en zou zuur zijn als heel de oogst naar de Filistijnen gaat

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Zie de foto, zo is het op veel bladen van de planten

20151006_200938.jpg

Comment

Beste is wat Flint zegt het besmette blad verwijderen
                    Maar als ik zo kijk op je laatste foto zit heel de plant onder dus zou je heel veel moeten verwijderen
                    Zodra het bij de kleine blaadjes komt op de toppen is het eigenlijk al gedaan en zou ik het niet meer roken
                    Weet niet in wat voor week je zit maar als het nog 2weken is kan je misschien nog wat redden door te noordoosten anders word het de kliko

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Isension View Post
                      Beste is wat Flint zegt het besmette blad verwijderen
                      Maar als ik zo kijk op je laatste foto zit heel de plant onder dus zou je heel veel moeten verwijderen
                      Zodra het bij de kleine blaadjes komt op de toppen is het eigenlijk al gedaan en zou ik het niet meer roken
                      Weet niet in wat voor week je zit maar als het nog 2weken is kan je misschien nog wat redden door te noordoosten anders word het de kliko
                      Jemig dan gaan we morgen maar snel aan de slag. Wat ik zo kan inschatten blijft de schade beperkt dus dat wordt duimen draaien

Dank je wel en ook voor Flintstoned

Comment

Dat is idd meeldauw.

In dit stadium wel kludt. Behandelen gaat eigenlijk niet meer en je wil geen meeldauw op je toppen. Op de achtergrond op de foto's zie je idd de planten al flink vol zitten. Zelf zou ik alle besmette blad wegnemen en ze nog een paar dagen laten staan. Er zal dan een negatieve fotosynthese ontstaan omdat ze zoveel blad mist maar als ze nog opgeslagen z-meel heeft in wortel en stam dan wordt dit aangesproken en omgezet in suikers voor de respiratie. Ze ploetert dan nog een tijdje door zodat je het laten rijpen nog iets kunt verlengen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                          Dat is idd meeldauw.

In dit stadium wel kludt. Behandelen gaat eigenlijk niet meer en je wil geen meeldauw op je toppen. Op de achtergrond op de foto's zie je idd de planten al flink vol zitten. Zelf zou ik alle besmette blad wegnemen en ze nog een paar dagen laten staan. Er zal dan een negatieve fotosynthese ontstaan omdat ze zoveel blad mist maar als ze nog opgeslagen z-meel heeft in wortel en stam dan wordt dit aangesproken en omgezet in suikers voor de respiratie. Ze ploetert dan nog een tijdje door zodat je het laten rijpen nog iets kunt verlengen.
                          Ja dat was ook ons idee om te doen dank je wel! Maar ze zitten inderdaad al goed vol, het zal.ook net op tijd zijn!

Comment

Ik wil niet de poten onder je stoel uit zagen, maar op die foto zie ik bruine verkleuringen. Dat hoort niet in zulke jongen toppen.
                            Ik ben bang dat je toch met toprot zit. Even aanraken met een tandenstoker, en als er wat los komt, dan weet je eigenlijk genoeg; toprot.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

kun je niet watercuren zoals bij grijze schimmel een optie is?
                              of is voor beiden geen zo'n goed idee?

Bedankt voor alle hulp
                              Last edited by Rietslang; 7 October 2015, 17:49.
                              ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

Comment

Bezig...
                              X