Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beginnende toprot?
Collapse
X
-
Re: Beginnende toprot?
Isension en Flintstoned, wat ik kan zien zit het op het blad maar wat kan je daar tegen doen dan?
We zitten nu denk ik 2 weken voor de oogst en zou zuur zijn als heel de oogst naar de Filistijnen gaat
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Zie de foto, zo is het op veel bladen van de planten
20151006_200938.jpg
Comment
-
Beste is wat Flint zegt het besmette blad verwijderen
Maar als ik zo kijk op je laatste foto zit heel de plant onder dus zou je heel veel moeten verwijderen
Zodra het bij de kleine blaadjes komt op de toppen is het eigenlijk al gedaan en zou ik het niet meer roken
Weet niet in wat voor week je zit maar als het nog 2weken is kan je misschien nog wat redden door te noordoosten anders word het de kliko
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Isension View PostBeste is wat Flint zegt het besmette blad verwijderen
Maar als ik zo kijk op je laatste foto zit heel de plant onder dus zou je heel veel moeten verwijderen
Zodra het bij de kleine blaadjes komt op de toppen is het eigenlijk al gedaan en zou ik het niet meer roken
Weet niet in wat voor week je zit maar als het nog 2weken is kan je misschien nog wat redden door te noordoosten anders word het de kliko
Dank je wel en ook voor Flintstoned
Comment
-
Dat is idd meeldauw.
In dit stadium wel kludt. Behandelen gaat eigenlijk niet meer en je wil geen meeldauw op je toppen. Op de achtergrond op de foto's zie je idd de planten al flink vol zitten. Zelf zou ik alle besmette blad wegnemen en ze nog een paar dagen laten staan. Er zal dan een negatieve fotosynthese ontstaan omdat ze zoveel blad mist maar als ze nog opgeslagen z-meel heeft in wortel en stam dan wordt dit aangesproken en omgezet in suikers voor de respiratie. Ze ploetert dan nog een tijdje door zodat je het laten rijpen nog iets kunt verlengen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View PostDat is idd meeldauw.
In dit stadium wel kludt. Behandelen gaat eigenlijk niet meer en je wil geen meeldauw op je toppen. Op de achtergrond op de foto's zie je idd de planten al flink vol zitten. Zelf zou ik alle besmette blad wegnemen en ze nog een paar dagen laten staan. Er zal dan een negatieve fotosynthese ontstaan omdat ze zoveel blad mist maar als ze nog opgeslagen z-meel heeft in wortel en stam dan wordt dit aangesproken en omgezet in suikers voor de respiratie. Ze ploetert dan nog een tijdje door zodat je het laten rijpen nog iets kunt verlengen.
Comment
-
Ik wil niet de poten onder je stoel uit zagen, maar op die foto zie ik bruine verkleuringen. Dat hoort niet in zulke jongen toppen.
Ik ben bang dat je toch met toprot zit. Even aanraken met een tandenstoker, en als er wat los komt, dan weet je eigenlijk genoeg; toprot.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
Comment