Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oogsten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen! Ik denk dat het tijd is dat we ze kunnen oogsten. Het weer is slecht, en blijft slecht, heb meer en meer last van toprot en ze zien er oogstrijp uit. Of niet? (De plant waar je paar ziet laat ik nog wel eventjes staan)
    2015-10-14 17.30.22.jpg2015-10-14 17.31.15.jpg2015-10-14 17.31.54.jpg2015-10-14 17.32.31.jpg2015-10-14 17.32.34.jpg2015-10-14 17.32.56.jpg2015-10-14 17.36.53.jpg

    #2
    Re: Oogsten?

    Die lijken me nog lang niet klaar.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Oogsten?

      Ik vind deze vraag nog steeds het meest lastig aan het kweken. Maar zolang je nog veel witte pistils ziet is de plant zeker nog niet rijp.


      Voor een paar euro heb je een zak microscoopje of een loep, om naar de trichomes te kijken. Ook dat vergt wel wat oefening.
      Lets not criticize but legalize

      Comment


        #4
        Re: Oogsten?

        daarvoor ook altijd in een pot kweken,dan kan je ze bij slecht weer de laatste weken in de schuur zetten met een lamp erboven,of in een garage
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Re: Oogsten?

          Oorspronkelijk geplaatst door Gps View Post
          Ik vind deze vraag nog steeds het meest lastig aan het kweken. Maar zolang je nog veel witte pistils ziet is de plant zeker nog niet rijp.


          Voor een paar euro heb je een zak microscoopje of een loep, om naar de trichomes te kijken. Ook dat vergt wel wat oefening.
          Ja, heb er eentje liggen maar die is niet straf genoeg. Weet jij hoe sterk die moeten zijn? x10? x60?

          Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
          daarvoor ook altijd in een pot kweken,dan kan je ze bij slecht weer de laatste weken in de schuur zetten met een lamp erboven,of in een garage
          Ja, had het beter gedaan. Of gewoon vroeger planten, want heb ze pas ontkiemd 6 juni.

          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Die lijken me nog lang niet klaar.
          Ze dan toch nog even laten staan? Heb toch al wat toprot mogen verwijderen hoor. Spijtig!

          Comment


            #6
            Re: Oogsten?

            Mijn microscoopje dat ik gekocht heb bij de 420 shop, vergroot van 60x to 100X.
            Lets not criticize but legalize

            Comment


              #7
              Re: Oogsten?

              Een zakmicroscoop ( 100 x , en niet duur ) is zeer nuttig, je kan dan de trichomen bekijken en zo vermijden dat je te vroeg of te laat oogst.
              Ze in een pot kweken zodat je ze kunt verplaatsen, zal toprot niet tegenhouden.
              Tit veur e pafke.

              Comment

              Bezig...
              X