Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

te veel zaad in de planten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: te veel zaad in de planten

Hallo qnq,

Ik had de Withe Widow, Amnesia Libonator , de Super Lemon Haze en de Haiwaiian Snow, en je mag raden maar allemaal hadden ze enkele zaadjes bij zich het waren echt maar een paar.
    Ik heb zo,n idee dat je zaden van de moederplant helemaal niet moet gebruiken , of heb ik dat mis?
    De zaden die ik in 2014 van wietzaadjes.nl heb gekocht waren dat jaar wel goed.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hallo RL2,
    Bedankt voor jouw informatie, ik begin het een beetje door te krijgen hoe het zit.
    Zaadjes gaan naar de beesjes
    Dit jaar een mindere oogst, maakt niet uit
    Ik zal de regering vragen om subsidie, een mislukte oogst, doen de akkerbouwers ook.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

IP20,
    Ik zal even kijken, ik steek er vast wat van op.
    Thanks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BeginGrow View Post
      LR2 lees ik nu dat Royal Queen seeds vaak herma zaad levert?
      Ik heb namelijk 2 white widows staan waarvan ik misschien 1 wil bevruchten met stuifmeel.
      Dit omdat ze erg goed rot resistent is en een lekkere geur heeft. Ook is het leuk om mijn eigen soortje te maken.
      Maar jij zegt dus dat als ik dit doe, er waarschijnlijk herma zaadjes uit gaan komen?
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Die heeft vast al een beste stam of niet? Mogen we een foto zien?
        [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

Comment

De post van 16 december, daar issie te zien op deze pagina.

Omdat de pot zo klein is, is er eigenlijk weinig veranderd in de tussentijd. Qua formaat is er nog geen 5cm bijgekomen. Ook de stam is misschien een millimeter of 4 dikker in doorsnee.

Ik heb een keer de wortelkluit helemaal uitgespoeld, dus alle aarde verwijderd. En vervolgens in verse bemeste potgrond gezet. Ongeveer halverwege juli.
          Ergens zwerven nog recentere foto's rond, maar ik weet niet waar. Er zijn teveel topics van me met meer dan 10 pagina's.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oke bedankt LR2 voor de info. Nu onderneem ik geen domme stappen.
            Heb jij misschien nog wat zaad te ruil. Ik namelijk wel. Als je daar interesse in hebt mag je kijken bij het ruil forum.
            Maar ja weer ff ontopic. Bedankt voor je info dus nogmaals.
            -De Perfecte Guerilla Kweek
            -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

Comment

Bezig...
            X