Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke AF geeft de meeste opbrengst???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Welke AF geeft de meeste opbrengst???

Korting op 420shop
    mensen goeiedag

Ik vroeg mij nou is af.... Wat is de beste AF
    voor de meeste opbrengst.
    Ik heb eindelijk een huisje met een tuintje.
    En wil er egt voor gaan ik word van alles stoned vandaar
    dat ik gewoon meer geintreseerd ben in de grootste oogst.
    Bomen is een beetje te opvallend maar met goeie grond mix en
    voeding moet je toch wel wat goeds uit een AF kunnen halen.

Alvast bedankt mijn medesmokerszzz.

Re: Welke AF geeft de meeste opbrengst???

Mijn ervaring met autoflowers zou ik samen willen vatten, als een drama.

Van de 5 planten uit zaad van sensi seed, ging het bij alle 5 mis. (toprot)

Een zwaar verwaarloosde haze stek echter, ging wel goed. ( gewone tuinaarde, te weinig pokon voeding, en te weinig aarde)

Nu heb ik nog maar twee jaar kweek ervaring, maar ik kan van van het afgelopen kweekjaar op dit forum en autoflowers, vooral top rot herinneren.
    En als ik nou de enige was, dat was het gewoon mijn fout.

Ik hoop dit jaar voor stekken te gaan maar kan je natuurlijk niet vertellen, hoe ik aan die stekken kom.

Daarnaast een paar autoflowers die volgens sensi seed voor een koudklimaat zijn.
    Deze gaan alleen maar a+b voeding krijgen. Geen boosters en al die andere ongein, behalve misschien wat wortel stimulator.
    De enige reden dat autoflowers nog een kans krijgen is dat ik uit wil sluiten, dat ik het vorig jaar fouten gemaakt heb,
    Lets not criticize but legalize

Comment

Misschien dit eens lezen:

[COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

Comment

Ik zoek gewoon een AF die grote oogst opleverd.
        Uit die link ken ik daar geen info over zoeken.

Comment

Je kunt ook scroggen buiten, dan kun je een echte plant kwijt.

voorbeeldtopic
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja en als ik het zo lees AF schijnen dus niet
            al te geweldig te zijn.

Maar als ik 5 grote pak en zet die in speci kuipen en ze top dat ik
            van die kleine pitbullS krijg van pak max 1.75 groot zou ook goed zijn.
            Maar ik zou wel soort willen die mooie volle toppen geeft buitenwiet krijg je niet egt compacte toppen.
            Ken iemand een soort je aanraden die mooie compacted topped geef en natuurlijk waar je.mooi gewichje van ken Af halen.

Comment

van de auto,s moet je wappa hebben geeft best wat gewicht en de wiet is mooi,moeten ze wel veel zon hebben natuurlijk,ik zou zeggen weekje voor 1 juni beginnen met ontkiemen en hopen op minimaal 2 mooie zonnige maanden
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Tja, zo'n soort zoekt iedereen denk ik.
                Een getopte autoflower die in ons klimaat buiten 1.75 wordt heb ik ook nog nooit gezien.
                Die bestaan niet denk ik.

Als 1.75 je grens is dan kun je toch elke soort pakken ?
                Het is alleen een kwestie van niet te vroeg beginnen.
                1 juli is vroeg zat als je geen bomen wil.

Compacte toppen zie je weinig bij buitenwiet, omdat die wegrotten.
                Dus dat is met een reden.

Comment

zet in mei enkele auto's in de grond en in juni enkele gewone ,dan kan je 2 maal oogsten... of begin in mei met 1 auto dan 2 weken later nog 1 enz... tot einde zomer
                  1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

Comment

Er zijn genoeg cannabissoorten die buiten in een hele grote pot niet hoger dan 1.25m (en pothoogte) worden. Je zult dan voornamelijk op indica soorten uitkomen, maar dat maakt je geloof ik niet uit.
                    Zelf heb ik een redelijke oogst van mijn Blue Mammoth's AF gehad van 3 planten 81 gram, maar wel een groot deel rot weg kunnen gooien en al banaantjes in de beginnende bloei ! Als je dit als beginner niet door hebt kun je je hele oogst vergeten doordat de planten bevrucht raken.

Dit jaar ga ik voor vroegbloeiers die bestand zijn voor ons klimaat, in de hoop het meeste rot door een nat november te voorkomen. En vergis je niet in de tijd die de AF's nodig hebben ze hadden bij mij zeker 2 tot 5 weken langer nodig om af te bloeien (als ze al niet voortijdig in de kliko waren beland)

Maak je keuze op basis van afgemaakte kweekverslagen en niet op de omschrijvingen van de zaadverkopers .

Hier vind je diverse relevante info over het buitenkweken
                    Buitenkweek van Cannabis De een doet niet anders, de ander doet het anders. Er zijn duizenden, misschien wel tienduizenden verschillende manieren om buiten te kweken. In pot, volle grond, balkon, tuin, kas, guerrilla etc. De een gaat met autoflowers aan de gang, de ander gaat verduisteren om de natuur een handje te helpen en weer een ander oogst in oktober of november. Maar allemaal hebben ze enkele overeenkomsten; de kweker zet zijn planten buiten neer. Na 15 mei (ijsheiligen) komt er vrijwel geen nachtvorst meer voor en is de aangewezen tijd om buiten met kweken aan de gang te gaan. Sommige durfallen beginnen al ruimschoots voor die tijd, helaas vaak met tegenvallend succes. Hoe je het ook aan wilt pakken, er zijn een paar essentiële dingen nodig voor een geslaagde buitenkweek. Het klinkt overbodig, maar we beginnen met de basis: zaad.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ik heb zelf ook geen denderende ervaring met auto flowers, alles dat ik in potten had staan werd niet heel groot en ook begon er overal voortijdige rot op te treden.
                      had enkele AK47 die in 20 liter niet boven de 50 cm uitkwamen en heel fluffie toppen produceerden, ook auto sour diesel haze gehad ..grotere planten maar eerder en meer rot.
                      van de bovenstaande planten uiteindelijk een kleine 100 gram geoogst.

Ook had ik een Royal Dwarf op een soort van hydro expirimentje staan (zonder hp meters e.d)
                      Deze is wel dubbel zo hoog geworden als de rqs verpakking voorschreef maar heb ik ivm rot en stankoverlast ook vroegtijdig moeten oogsten...waardoor het ok weer matige wiet opleverde. (wel ruim 150 gram)

hieronder een foto van de dwarf op hydro:
                      half kaal 2.jpghalf kaal1.jpgnicegirl.jpg

met een beetje tijd en moeite was het dus wel mogelijk een beetje een leuke auto te kweken, maar laat het zelf hierbij en zal me volgend jaar enkel beperken tot reguliere (feminized) zaden.
                      Last edited by Sanders; 17 January 2016, 14:46. Reden: spelfouten as usual :)

Comment

probeer eens met:http://www.dutch-passion.nl/nl/cannabis-zaden/autofem/

Comment

Think differendt dutch passion is een hooge op brenger!! doe maar ff op you tube kijken!! Weet alleen niet of ie buiten ook goed doet!
                          Auto flowers kan heel goed,als je weet wat je doet!!en dat is een leer proces wat tijd kost!! En nou kun je hier,als je goed leest alle antworden wel vinden! Suc6 met zoeken naar je plant met hogen opbrengst!!

Comment

Ik doe enkel en alleen AF's en ben er zeer tevreden van. De beste tot nu toe vond ik white widow auto samen met de easy ryder. Wel dagelijks of toch zeker om de 2/3 dagen controleren op rot / beestjes / ziektes. Zo ben je er vroeg bij en kan je een lekker wietje kweken

Comment

Wat raar dat je die auto-WW aanraadt ?
                              In een bericht van je uit 2014 zag ik dat die toprot en meeldauw had en dat je die te vroeg moest oogsten daardoor.
                              Duidelijk geen soortje om aan te raden dacht ik ?

Comment

Bezig...
                              X