Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Geschikte aarde kopen
Collapse
X
-
Re: Geschikte aarde kopen
Potgrond van de supermarkt of boerenbond met een handje tuinmest er doorheen heeft om en nabij dezelfde samenstelling als dure shopgrond.
Het veentype is anders, maar dan haal je een zakje tuintuf of veen bij de tuinhandel en meng je die er doorheen.
Werkt hier al 10 jaar prima.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Ik weet niet waar je in Twente zit, en ik hoef dat ook niet te weten, maar als ik wat grote steden google met 'growshop' erbij krijg ik best wat resultaten.
Zijn die allemaal verdwenen dan ?
Heb je de shoplocator van Plagron al geprobeerd ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View PostPotgrond van de supermarkt of boerenbond met een handje tuinmest er doorheen heeft om en nabij dezelfde samenstelling als dure shopgrond.
Het veentype is anders, maar dan haal je een zakje tuintuf of veen bij de tuinhandel en meng je die er doorheen.
Werkt hier al 10 jaar prima.
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostIk weet niet waar je in Twente zit, en ik hoef dat ook niet te weten, maar als ik wat grote steden google met 'growshop' erbij krijg ik best wat resultaten.
Zijn die allemaal verdwenen dan ?
Heb je de shoplocator van Plagron al geprobeerd ?
Comment
-
Luhoe, ik kwam laatst op marktplaats een plagron verkoper uit den ham tegen (de kweekshop bv?). Das toch bij jou in de buurt?
Helaas bestaat de advertentie niet meer http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-...t-perliet.html
Zit ook steeds met hetzelfde dillema...
Comment
-
Aanvulling op de shoplocator van Plagron: Een overzicht van Canna dealers
Kwam 'm toevallig tegen.
En als een zaak Plagron of Canna verkoopt, dan verkopen ze vast ook wel aarde.
Comment
Comment