Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner zoekt soortje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginner zoekt soortje

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben dus een beginner, en rook wel eens een jointje.

    Ik wil 8 plantjes gaan planten in de openlucht op een weiland, in de luwte van lage bomen.

    Mijn vraagjes zijn:

    1: Welke soort is het populairste om te roken? (weet nog niet zo veel)
    2: En tevens goed makkelijk te kweken in de buitenlucht?
    3: Waar kan je makkelijk en snel zaadjes bestellen?

    Alvast bedankt iedereen.

    Groetjes Bjorn

    #2
    amnesia is bekend hier in roosendaal, maar deze moet je zeker niet als beginer kweken. ik doe zelf dit jaar de early soortjes gaat heel makkelijk. ik raad je dus early misty,bud,special of girl (allemaal early ervoor).
    ga je ze in de vollegrond of graaf je potten in de grond waar je een mengsel indoet?
    SPaCeCaKe

    Comment


      #3
      Hallo, Ik wil de planten na de stek eerst in potjes zetten tot ze 30cm zijn ofzo, en daarna in de volle grond plaatsen. Het is voedselrijke grond. Is amnesia dan een soortje dat door de meeste mensen gerookt wordt? Ik ken het persoonlijk niet eigenlijk. Mischien omdat ik een beginner ben

      Comment


        #4
        voor de buitenkweek is amnesia niet geschikt.deze moet zon 12weken bloeien en dat laat ons klimaat niet toe.ik raad je powerplant aan deze bloeit zon week of 8 en is redelijk bekend rokertje mazzel

        Comment


          #5
          Bedankt Markster,

          Ik lees dat Earlygirl ook een goed soortje is voor buiten, en lijkt mij goed bekend. Heeft deze plant een beetje goede oogst? En waar moet ik dan aan denken bij een grote pland die buiten staat in goede grond?

          Comment


            #6
            kijk is bij mij andere topic daar staat een grond mengsel in.