Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner zoekt soortje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginner zoekt soortje

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben dus een beginner, en rook wel eens een jointje.

    Ik wil 8 plantjes gaan planten in de openlucht op een weiland, in de luwte van lage bomen.

    Mijn vraagjes zijn:

    1: Welke soort is het populairste om te roken? (weet nog niet zo veel)
    2: En tevens goed makkelijk te kweken in de buitenlucht?
    3: Waar kan je makkelijk en snel zaadjes bestellen?

    Alvast bedankt iedereen.

    Groetjes Bjorn

    #2
    amnesia is bekend hier in roosendaal, maar deze moet je zeker niet als beginer kweken. ik doe zelf dit jaar de early soortjes gaat heel makkelijk. ik raad je dus early misty,bud,special of girl (allemaal early ervoor).
    ga je ze in de vollegrond of graaf je potten in de grond waar je een mengsel indoet?
    SPaCeCaKe

    Comment


      #3
      Hallo, Ik wil de planten na de stek eerst in potjes zetten tot ze 30cm zijn ofzo, en daarna in de volle grond plaatsen. Het is voedselrijke grond. Is amnesia dan een soortje dat door de meeste mensen gerookt wordt? Ik ken het persoonlijk niet eigenlijk. Mischien omdat ik een beginner ben

      Comment


        #4
        voor de buitenkweek is amnesia niet geschikt.deze moet zon 12weken bloeien en dat laat ons klimaat niet toe.ik raad je powerplant aan deze bloeit zon week of 8 en is redelijk bekend rokertje mazzel

        Comment


          #5
          Bedankt Markster,

          Ik lees dat Earlygirl ook een goed soortje is voor buiten, en lijkt mij goed bekend. Heeft deze plant een beetje goede oogst? En waar moet ik dan aan denken bij een grote pland die buiten staat in goede grond?

          Comment


            #6
            kijk is bij mij andere topic daar staat een grond mengsel in.
            gewoon luchtige grond dus perliet en klak erdoorheen evt wormmest
            SPaCeCaKe

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door markster View Post
              voor de buitenkweek is amnesia niet geschikt.deze moet zon 12weken bloeien en dat laat ons klimaat niet toe.ik raad je powerplant aan deze bloeit zon week of 8 en is redelijk bekend rokertje mazzel
              nee ik zei ook dat ie niet goed voor de buitenkweek is.
              maar wel bekend om te roken!
              SPaCeCaKe

              Comment


                #8
                De plantjes die ik aan't kweken ben zouden allemaal redelijk makkelijke planten zijn (buiten de SSH) is me verteld. Zeker de A.M.S. is idiaal voor buiten. Ook Easy Sativa zou heel makkelijk zijn maar die hadden ze in mijn shop niet meer voorradig. Maar welke het lekkerst is hangt natuurlijk af van persoonlijke smaak he.

                Comment


                  #9
                  Zie hier nu ook een leuk plantje staan, De madonna. http://www.sanniesshop.com/madonna-p-741.html

                  Is dit ook een goed soortje voor buiten? Volgens de omschrijving moet het een lekker soortje zijn. en binnen een opbrengst van 600 gram.

                  Comment


                    #10
                    je kunt voor de buitenkweek beter voor de ierdbei of mata hari gaan van sannie

                    Comment


                      #11
                      De ierdbei ziet er wel goed uit kwa last van weinig schimmels, grote plant, en geschikt is voor een veelzijdige roker.

                      http://www.sanniesshop.com/ierdbei-f3-p-732.html

                      Wat denken julie hiervan?

                      Comment


                        #12
                        nog niet geprobeert maar het is zeker wel een goede soort...

                        grtzzz

                        Comment

                        Bezig...
                        X