Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke soort word groot en breed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Welke soort word groot en breed

Korting op 420shop
    Ik heb een grote tuin nu wil ik een plant in de volle grond zetten maar welke soort? Hij mag zo groot en breed mogelijk worden hij heeft alle ruimte waar zou jij voor gaan

Re: Welke soort word groot en breed

Elke plant, autoflowers zullen kleiner blijven.

Comment

Niet alles word breed toch ? Heb ook al van die sprietjes gezien en dat ziet er niet mooi uit

Comment

Een Mazar
        sigpic
        LED there be light

Comment

Met genoeg toppen (als in snoeien) dan kun je elke plant inderdaad wel groot krijgen.
          Mits de bodem daar de ruimte voor geeft (tot op ruime diepte luchtig). Dus een keer goed omspaaien en niet meer over dat stuk wandelen is altijd een goed plan.

Als je nu zou zaaien, halen ze de 3 meter wel. Maar hoe hoger de bomen, hoe meer wind ze vangen. Da's ook handig om te onthouden; een grote plant breekt eerder een flinke tak af dan een kleiner plantje. Vooral met het oog op de herfststormen is het handig om een tussenweg te vinden.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Fluff...
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Voor luchtkastelen Black Jack buiten zetten. Is alleen niet zo makkelijk zaad van te krijgen volgens mij.

Maar als je een echt grote plant wil had je allang begonnen moeten zijn voor een outdoor kweek

Edit: Ik had nog even zitten zoeken aantal jaren terug had iemand hier een buitenkweek met black jack dat was echt een gigantische struik.
              Helaas kan het niet terug vinden.
              Ik heb vaak met NLX stekken buiten gekweekt ging ook prima. Zie mijn oude verslagen. Waren aardige bomen geworden.
              Last edited by Wierie Wierie; 13 May 2016, 16:49.
              NLX outdoor kweek 2011
              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Je had echt nog beginnen hoeven zijn.. kon zelfs nog niet zo lang ivm lichturen ... ze hebben nog maanden om te groeien!

Comment

Je had toch best al zaden kunnen ontkiemen. Als je daar nu nog mee moet beginnen... Vanaf begin april heb je al meer als 12 uur licht. Als je plantje dan net komt kijken gaat hij nog niet gelijk in bloei en de dagen worden dan alleen maar langer.... Als je een echte grote struik wil in de zomer moet je zo vroeg mogelijk beginnen.

Wel zorgen dat hij nog naar binnen kan in die tijd of afdekken want in april kan het nog wel eens vriezen. Zeker afgelopen jaar.
                  NLX outdoor kweek 2011
                  Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                  De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Je plant kan nog wel 2-2,5 meter hoog worden nu. Weet niet hoe groot jij ze wel niet wilt?

Comment

Bezig...
                    X