Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower grond en voeding ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower grond en voeding ?

    Korting op 420shop
    Hi ,
    Ik ben van plan om deze zomer wat autoflowers te kweken (white widow, royal queen seeds) (super critical, greenhouse seeds)

    Ik was van plan om een potgrond van DCM met kokosvezel en puinsteen te gebruiken en daarbij wat perliet , bloedmeel en beendermeel (stikstof en fosfor) toe te voegen.

    Als voeding was ik van plan om (een kleine dosering) Powderfeeding grow van Greenhouse te gebruiken.

    Is dit een goed idee ? of zijn er dingen die ik best niet doe ?
    bedankt

    #2
    Re: Autoflower grond en voeding ?

    Je vraagt een beetje naar de mooiste weg naar Rome..
    Alle wegen leiden naar Rome, en wat de mooiste is, daar kom je pas achter als je ze zelf bewandeld.

    Zo werkt het ook met planten, als het werkt, dan werkt het. Natuurlijk moet je geen kilo's beendermeel in een potje van een liter proberen te stoppen, of dat soort rare fratsen. Maar je bent 'n volwassen vent toch? Ik vertel je niets nieuws.
    Overdaad schaadt, da's eigenlijk de enige regel die geldt. Je zou eens kunnen kijken hoe de anderen het doen op cocos, of hoe ze het op aarde doen. Voorbeelden genoeg hier op het forum.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    Bezig...
    X