Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Twijfel bij oogsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Twijfel bij oogsten

Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized View Post
    Die zijn nog niet klaar.
    Zijn ondertussen 100 dagen afs en ouder. In bloei van half april

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk

Comment

4 wk bloei dus? Reken op 7/8 wk

Comment

Puck toprot in 3 toppen, schimmel deels verwijderd en probeer deze nog te watercuren, dan 2/3 van de plant te drogen gelegd en 1/3 staat nog in de pot en groeit rustig verder.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk

Comment

Welke rot nu al ?
          Dan kan die op m'n "uitermate-niet-geschikt-voor-ons-klimaat-lijstje".
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Als ze vanaf half april bloeien zijn ze nog niet klaar. White widow en northern lights hebben dacht ik 8 weken bloei nodig. De 10 weken zaadje-oogst (wat de zaadverkopers aangeven) red je alleen als ze ook daadwerkelijk na 2 weken gaan bloeien, wat buiten bijna nooit gebeurt, heel vaak pas na 4-5-6 weken. De vroege toprot komt waarschijnlijk doordat ze in een kas staan. Heb je wel iets open staan om het door te laten waaien in de kas?

Comment

Mooi foto werk maar die trochomen zijn clear. over 6 a 7 weken zien die anders uit.

Comment

Komt door slagregen die anders nooit van die kant kwam en de deur van de serre stond open de maandag en zo, zijn ze nat geworden. dan de dag erna in de serre temperatuur van 30c en zo heb je sneller schimmels

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Rooktest verslagje

Don't try this @home

Dus na de vreselijk natte maandag kregen men planten toprot, vooral de dikste tegen elkaar groeiende bovenste toppen. Deze zitten nu in weckpotten met water voor een watercure, nu je vraagt je af, zijn ze klaar? de toppen plakken als suikerspin, maar de trichomen zien nog clear tot milky en geen amber, ok milky trichomen geven uplifting high bij enkel van deze planten.

Heb bij de 1ste plant 2/3 geoogst en hangt te drogen, de andere planten staan beetje duister/droog met een ventilator om de toprot beetje tegen te gaan, dit werkt momenteel. ze krijgen nog wat licht door een dakraampje. je vraagt je nog altijd af zouden deze toppen thc bevatten en zou je er iets van voelen?

Je legt een top op de lamp, laat deze drogen, je weet dat de smaakt verschrikkelijk zal zijn en dat je eigenlijk Grass rookt inplaats van weed :p . De dag nadien is dat topje mooi gedroogt, je plukt de blaadjes, de suikerblaadjes, je verkruimeld, je hebt geen vlooitjes in huis, dus neemt filtersigaretten, je vult de sigarettenvuller volledig met grass en je schiet je een grasssigaretje in de verwachting dat je er zelfs niet high van word..... Je steekt het aan, trekt ervan houd het even op, over smaak gaan we het niet hebben, pffffff niets 5 min wachten niets, trekt nog eens, een veel grotere inhaalbeurt je houdt het nog langer op, dan in de zetel geraakt, nog steeds met hoofd in bweuk bak. Toen kreeg mn vrouwtje een goed idee, ze had iets opgezocht over overdosis etc, een glas water met heel veel suiker, heb er van gedronken nog een laatste bweuk en het misselijke gevoel was weg. ik weet nog grote delen van de realiteit maar ook van wat geen realiteit was zoals mijn gedachten in gedachten in gedachten..... de echos het flashen als ik naar iets keek, het in kaderen van beelden die dan begonnen te dansen zoals in sommige screensavers. het complete verlies van mn motorfuncties, tjah alex de mdfkr die ik nu haat, als ik me concentreerde kon ik toch nog iets zinnig zeggen, weet ook nog alles wat er gezegd werd etc. ben gaan liggen in de zetel en toen wist ik niets meer.... ben wakker geworden om 3u45 om te gaan werken, voelde me redelijk maar het was nog niet helemaal over, voelde me nog beetje dronken achtig en mn motorfuncties waren alsof ik tipsy was van de drank, mn hoofd voelde leeg en dof aan. De tijdsperiode was 19u30 tot 15u dat ik iets voelde, nu was ik de dag nadien zo slim om dezelfde sigarettenvuller te gebruiken en dat tintelend/bevend gevoel kwam even terug, dus er moet beetje spul blijven plakken zijn. Weet er iemand wat voor soort high dit was? buiten het misselijk zijn en de slechte smaak wat volledig mn eigen schuld is door het sneldrogen en het dan op te roken, is dit de soort high dat ik ga krijgen na het roken van het goed gedroogde spul? hoe komt het dat dit meer een trip was dan bv een uplifting high? was een volledige filtersigaret na 20j een overdosis? Is het ook normaal dat het eerst totaal niets doet? en dan als een moker inslaagt? fuck ik leef nog, want had toch ff angst maar men rationeel verstand kon het nog wel overwinnen, dit had ik nog nooit van bv coffeeshop weed.... this is crazy weed. iemand ervaring met zich zo te voelen, het was ofwel de white widow of de northenlight auto

Oorspronkelijk geplaatst door Bobbie View Post
                Als ze vanaf half april bloeien zijn ze nog niet klaar. White widow en northern lights hebben dacht ik 8 weken bloei nodig. De 10 weken zaadje-oogst (wat de zaadverkopers aangeven) red je alleen als ze ook daadwerkelijk na 2 weken gaan bloeien, wat buiten bijna nooit gebeurt, heel vaak pas na 4-5-6 weken. De vroege toprot komt waarschijnlijk doordat ze in een kas staan. Heb je wel iets open staan om het door te laten waaien in de kas?
                Ja maar met het onweer maandag hebben ze douche gehad via de deur en is niet kunnen uitdrogen, staan nu in de garage met een ventilator op en momenteel geen verdere infectie, krijgen nog licht via dakraampje. maar is enige oplossing om ze droog te houden

Lol zoals dit verslagje laat weten zit er toch iets in dat werkt :p

Comment

Bezig...
                X