Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mest voor autoflowers ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mest voor autoflowers ?

Korting op 420shop
    hi,
    Voor de 60l grond die ik ga samenstellen heb ik ongeveer 3l rundermest nodig, maar waar ik woon is er geen growshop in de buurt. In de doe het zelf zaak verkopen ze wel
    koe-kip-paard mest van DCM. http://www.dcm-info.nl/hobby/product...en-paardenmest
    Is dit een goede mest om bij je grond te mixen , en is mest zelfs nodig voor autoflowers ?

Ook verkopen ze de kalk die ik nodig heb (zeewierkalk) alleen in korrels , kan ik deze fijnmalen en toevoegen aan de mix ?

bedankt

Re: Mest voor autoflowers ?

waarom zo moeilijk doen en geen kant en klare canna , biobizz of plagron aarde (welke al voorbemest is)
    sigpic
    LED there be light

Comment

Gewoon een zak goedkopste potgrond is al voor 6 weken voorbemest. Voor een AF ietwat veel N he. de snelle rakkers.

Comment

Ik gebruik DCM potgrond met kokos perliet en lavameel , en voeg nog een beetje perliet , bloedmeel en beendermeel toe. Is mest nog nodig in dit geval ?

Comment

bloedmeel geeft vooral stikstof, bendermeel geeft vooral P en k, maar das langzaam vrijkomend, na 6 maanden. Nu is de ciclus van cannabis vrij snel.
          Last edited by FlintStoned; 21 May 2016, 17:15.

Comment

Ik begrijp je bericht niet zo goed

Comment

Bezig...
            X