Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan ik nu nog beginnen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kan ik nu nog beginnen?

Korting op 420shop
    Hello,

ik heb eigenlijk nen hele boel vragen over wiet kweke... Weet er eigenlijk niks van af.
    Eerst en vooral kan ik nu nog beginnen? En wat moet ik daar allemaal voor hebben en doen? En waar moet ik die zaadjes ergens gaan hale?
    Heb al ergens een topic gelezen en wa fotos bezien ma hoe weet ge nu of u plant e manneke of e vrouwke is?
    Het ziet er eigenlijk allemaal ni zo makkelijk uit.... Kan ik die zaadjes dan ni gewoon van de eeste keer buiten in den tuin zette? Of moet ik die gewoon in ne pot plante en elken dag buite zette?

Zoals dus wel al duidelijk is weet ik nix af van planten... So anny advise would be great...

Thx

Ja, je kan er zeker nog mee beginnen!
    Velen van ons moeten dat zelfs nog (iedereen als ik me niet vergis )
    Ik raad je even dit topic aan, betreffende een inleidende filmpjesreeks:

Zaadjes kan je halen uit een Growshop of laten opsturen. Je kan die inderdaad in je tuin zetten, alleen opletten van de buren.

Welkom en enjoy

Comment

Thx heeft me in ieder geval toch al een beetje een id gegeven, maar ze hebben het daar precies vooral over binneplantages.
      Heb ondertussen al iets gelezen dat je voor het ontkiemen van je zaadjes je ze ook in een donkere warme plaats kan zetten, dan kan laten wennen aan het zonlicht en daarna gewoon ook in een pot op het terras kan zetten.
      Klopt dit?
      Kan ik al mijn benodigdheden online bestellen, en waar?

Grtz

Comment

Re: Kan ik nu nog beginnen?

Je kan alles online bestellen ja.
        Dat kan zonder bedrogen geworden op de volgende site van onze sponsor:

De videos heb ik je laten kijken zodat je een globaal idee krijgt van hoe deze wereld precies te werk gaat. Buiten kweken vergt ook wat kennis maar iets minder verzorging en aandacht als binnen kweken. Dus het zal iets gemakkelijker zijn dan je op de videos zag.

Voor ontkiemen verwijs ik je hiernaar:

Voor de Groeifase:

De bloei:

Greetzzz

Jona

Comment

Re: Kan ik nu nog beginnen?

Je kan ook heel makkelijk je zaadjes ontkiemen en in een potje doen en al buiten zetten zo lang er maar geen nacht vorst meer is.
          Het kan dus heel makkelijk je kan ze ook gewoon in de volle grond zetten maar dan word je plant wel heel erg groot.
          Aan het zon licht hoeven ze niet te wennen hoor gewoon buiten en de natuur neemt het van je over .
          Groetjes
          God was never on your side..

Comment

Bezig...
          X