Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer groot genoeg ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wanneer groot genoeg ?

Korting op 420shop
    Ik ben van plan om mijn 5 (super critical) autoflower planten eerst in een groeikasje te zetten en dan , als ze groot en sterk genoeg zijn , ermee naar buiten te gaan en ze daar te houden. Mijn vraag was: wanneer zijn ze groot genoeg ( na hoeveek cm , na hoeveel dagen na ontkieming)

bedankt

Re: Wanneer groot genoeg ?

Volgens mij kan je deze beter van het begin buiten zetten. Dan kunnen je plantje al van het begin aan de omgeving en klimaat wennen.

Comment

Klopt, ik zou 3-4 weken wachten totdat ik de planten in de volle grond zou zetten. Als planten net ontkiemt zijn worden ze vrijwel direct opgevreten en heeft het plantje geen kans.

Comment

Gewoon nu buiten zetten tis heerlijk weer
        God was never on your side..

Comment

En bij voorkeur direct in pot/plek van bestemming zaaien, autoflowers houden niet van verplanten.
          Bij extreem weer hoge temperaturen (27 - 30 C ) of langdurige zware regenval jonge zaaiplantjes wat bescherming geven.
          Voor de rest gewoon de natuur zijn gang laten gaan.
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Klopt inderdaad , maar ik ga het waarschijnlijk toch doen , maar ik ga het wel zeer voorzichtig doen

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

het is wel een autoflower , dus na een maand zijn ze al redelijk groot , toch ? Is 1-2 weken al goed ?

Comment

je moet de natuur zo goed mogelijk namaken dus ik zou ze nu al buiten zetten het is goed weer

Comment

Als ze maar 7 weken moeten van planten tot oogst , dan kan ik ze toch ook planten in (begin) juli , toch ?
                Het weer is nu nog wat wisselvallig

Comment

Bezig...
                X