Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Heyo, ik heb zo'n anderhalve maand geleden mijn planten buiten gezet, maar sinds een week ofzo is er een van al in de bloei gegaan. Is dat erg in deze tijd van het jaar of kan het geen kwaad? Alvast bedankt
-is het erg? Nee het is niet erg, mits de plant enige hoogte heeft bereikt en komende 2 maanden lekker weer is dan krijg je dikkere toppen in vergelijking met afbloei in sept geen zon wel regen
-er is er 1 in de bloei gegaan, als dit dezelfde plant is dan is dit wel een raar fenomeen vind je niet? voor meer info zul je toch even een foto van de groep moeten maken
Het is bijv. heel normaal als dit een autoflower is, welke kenmerken vertoont de plant?
Haha thanks, de grootste 3 zijn Jack herer, volgensmij wel autoflower ja. De kleinste was een gratis zaadje die we bij de Jack herer kregen. Kan me alleen niet meer herinneren wat die ook alweer was
En ook nog het geluk dat het een vrouw is, omdat het regulier zaad is
Eerste waar ik ook aan dacht 'per ongeluk omgewisseld'.
Niet dat het wat uitmaakt natuurlijk, hoe vroeger de wiet hoe beter 't giet..ofzo
Comment