Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe kan dit??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoe kan dit??

Korting op 420shop
    Hallo JD,

ik heb deze 2 dames al sinds eind april gekiemd en geplant (in een pot zodat ik ze met kou en buien droog kon zetten).

Nou is dit de 3e week dat ik ze buiten in de volle grond heb gezet (in emmers met de bodem van de emmer eruit gesneden natuurlijk)
    en eigenlijk al een halve week nadat ze in de volle grond staan beginnen de bladeren bruin te worden en te verschrompelen.. (zie foto's)

Ik heb al veel op deze forums gezocht waar het aan kan liggen, ik dacht eerst stress of voedings tekort, maar de rest van de bladeren zijn nog gewoon
    mooi groen dus dit leek me toch onwaarschijnlijk anders was de rest ook wel geel?
    Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen? ze groeien ook al 3 weken niet meer..

Hoop dat iemand kan helpen..

greets!

s8817f7da-0b4b-492e-b26c-100bc482cd5f.jpg94255ef3-8406-4df7-869a-dd7db232c877.jpgabb0eff1-7786-4ccc-80ba-21a61ebdd646.jpge50e3465-c42f-40cb-be0b-af927cc74af6.jpg

Comment

Re: Hoe kan dit??

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
      Of herpoten zonder emmer of die emmer afschermen zodat die niet vol regent
      bedankt voor je reactie, als je het afdekt met plastic gaat het dan niet schimmelen? of kun je het beter afdekken met iets anders? wil ze liever niet te vaak verpoten maar wat moet dat moet.

Comment

Re: Hoe kan dit??

Als het niet regent neem je de afscherming natuurlijk weg.

Comment

Bezig...
        X