Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste autoflower, wat vragen..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mijn eerste autoflower, wat vragen..

Korting op 420shop
    Goedenmiddag!

heb in de kweekverslagen mijn eerste autoflower staan.
    misschien heb ik het onder het verkeerde topic geplaatst.
    heb namelijk ook wat vragen, tijdens dit verslag.

hopend dat iemand mij hierbij kan helpen, en hopelijk overtreed ik hiermee de regels van het forum niet

groetjes Blue

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ens-wat-vragen!

Re: Mijn eerste autoflower, wat vragen..

Als je elke keer drie vragen stelt zonder zelf te zoeken naar antwoord, dan krijg je weinig hulp.
    Drie weken voor oogsttijd stoppen met voeden. Daar is geen woord aan gelogen. Staat in elk schema, in elk kweekverslag en zelfs in vrijwel alle vragentopics over bloeivoeding.
    Hoelang je plant in bloei staat, weet je zelf. Reken gemiddeld op 8-9 weken bloei totaal.

Ook geen zin om dat hele verslag door te spitten op zoek naar jouw vraag. Ik zie hier ook geen vraag in dit vragentopic.
    Zo kun je ons wel van het kastje naar de muur sturen, maar dat kunnen we bij jou ook doen..
    For all those people who find it more convenient to bother you with their question rather than to Google it for themselves.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Thnx voor je antwoord in ieder geval! Het stuk wat je nu schrijft nam meer tijd dan wat in de link staat.

groeten B

Comment

Welkom op het forum! Omdat er hier veel chaggrijnen rondlopen, die je zonder pardon op de vingers tikken als je iets doet wat ze niet aanstaat, heb ik besloten een paar tips te maken voor beginners. Niemand heeft mij hierom gevraagd, maar persoonlijk vind ik dat het nodig is. Als je deze gids hebt doorgelezen, en je houd je
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bedankt voor je info!

Comment

schijnd niet te snappen , dat kan he de snapperd kapot

Comment

Bezig...
            X