Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

amnesia auto buitenkweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

amnesia auto buitenkweek

Korting op 420shop
    Ik heb nu 3 amnesia autoflower staan, 1 staat 4weken deze ziet er in vergelijking met fotos in andere topics goed uit, nummer 2 is half zo groot groeit niet meer zichtbaar en vertoont voorbloei denk ik deze plant heb ik eigenlijk al opgegeven.
    2 plantjes van 1week en 2dagen groeien net zo mooi als plant 1.
    Kan iemand zeggen waarom mijn slechte plantje is gaan voorbloeien en afsterft geel blad van onderaf.
    Hoe lang duurt het normaal voordat een autoflower buiten zal gaan bloeien.
    Ik heb grond gemixt met vermiculiet, perliet, potgrond, kalk en droge mest, de ph is 6.5, ik heb een tuin op het zuiden de pottenstaan in een kweekbak van 1bij1 onder in de potten een laagje hydrokorrels ik had het idee dat ik zo van onderaf kan bewateren als de wortels eenmaal onder zijn. Er ligt een glasplaat boven de plantjez ivm regen.
    Ik wil eigenlijk alleen bloeivoeding gaan geven,
    Ik zal proberen foto te plaatsen, tips zijn zeer welkom ik heb geen ervaring met autoflowers en zie nu eigenlijk meer nadelen als voordelen

Jimmy the weed

Re: amnesia auto buitenkweek

Vandaag deze fotos gemaakt een superdag voor de dames, weet iemand wat er met mijn missfit aan de hand is, is de plant deels mannelijk?
    Dan weet ik of deze plant moet afzonderen dan zet ik hem in het bos.
    jimmysweed
    foto 1 is gelijk gezaaid met foto3 zon 3a4week geleden, plant foto1en foto2 is eigenlijk al gestopt met groeien en lijkt te gaan bloeien
    foto4 en foto5 de 2plantjes groeien gestaag en zijn zon 7en8 dagen geleden gezaaid
    foto6 is een mooi plaatje
    Attached Files
    Last edited by jimmytheweed; 10 July 2016, 19:52.

Comment

Mannelijke planten zet je niet in een bos maar die maak je dood.
      In een bos staan misschien wel plantjes van iemand anders en stuifmeel kan kilometers ver komen.
      Dus even wachten tot je het zeker weet.
      als je dit topic even doorneemt hoef je niet meer te vragen bij elke plant wat het is.

Ik denk dat je teveel rommel door de aarde gegooid hebt.
      Helaas kun je dat er dus niet even uithalen, dus glasplaat eraf en lekker buiten laten zonnen en nat laten regenen en afwachten.
      Ze smelten niet.

Bloeivoeding komt pas als er al echte topjes zijn, dus voorlopig op je handen blijven zitten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Beste member ik heb 'dit topic' gelezen mogelijk heb ik een tweezeidige plant wat ik al vermoede, omdat een hermafrodiet wordt gebruikt voor het produceren van feminized zaad, zo zou ik op een goedkope manier mezelf in zaad kunnen voorzien zolang ik niet met stekken werk niet zon gekke gedachte toch?

Comment

Nee zo werkt het niet
          God was never on your side..

Comment

Bella donna aan welke wietuniversiteit heb jij gestudeerd, ik vind dat al jou reacties op het forum erg uitgesproken zijn, ik kweek ook niet voor het eerst sta zeker open voor ervaringen van anderen begrijp me niet verkeerd maar van jou word ik ook niet wijzer.
            By the way, my gods are not so crazy

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Bella donna aan welke wietuniversiteit heb jij gestudeerd, ik vind dat al jou reacties op het forum erg uitgesproken zijn, ik kweek ook niet voor het eerst sta zeker open voor ervaringen van anderen begrijp me niet verkeerd maar van jou word ik ook niet wijzer.
            By the way, my gods are not so crazy

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Iemand iets positiefs te melden, ik geniet zelf wel van mijn 3plantjes relaxed met en reefertje in mijn tuintje, carpe diem dat vind ik

Comment

Bij en zelfbestuiving van een herma vererf je dus de hermatendens dubbel door. De planten uit die zaden zullen dus nog sneller herma vertonen. Met een Herma kun je eigenlijk niks.

Comment

Bella zei precies wat ik dacht.
                Om goede feminized zaden te maken worden planten gebruikt die juist niet hermafrodiet worden na veelvuldig stressen.
                Het gebruik van hermafrodieten, door wannabe zadenmakers die snel rijk willen worden, heeft precies het gevolg dat er steeds meer herma's komen.

De zaden zullen een nog grotere kans op herma's geven, en hierdoor waarschijnlijk minder potent zijn.
                Voor jezelf kan het natuurlijk prima, als je genoegen neemt met een gemiddeld wietje met een hoop zaden erin.

Ik zou het niet aanraden, maar je moet het zelf weten natuurlijk.
                't Is alleen dat er nog duizenden heerlijke wietsoorten te koop zijn, die zo veel beter zijn.
                Voor een paar euro heb je een mooi nieuw soortje.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

gheheeh q nemt de jentel teachining aanpak, herm of remien, dat bestaat ook weg ermee

Comment

Zeer veel dank voor deze uiteenzetten van de feiten, precies waarom ik deelneem aan dit forem zo krijg ik feitenkennis uit ervaringen van kwekers die geen andere belangen hebben zoals producenten van slecht zaad, members bedankt voor de info.
                    Mijn andere 3amnesia s lijken het voorlopig goed te doen bij goede of minder goede vooruitgang plaats ik nieuwe fotos voor nu ben ik o.k.
                    Ik blijf jullie volgen voor nieuwe inzichten en wens jullie een goeed kweekseizoen2016:
                    see ya
                    Jimmy

Comment

Ik heb wat artikelen gelezen over water geven van onderaf gelezen en het nut hiervan, iets wat ik nu niet meer kan doen maar wat ik zeker eens ga proberen is de u vormige drainagebuis.
                      Mijn planten in potten staan in een wasmachinebak die nu geen verdere functie heeft dan het opvangen van water uit de potten,
                      Zou ik de bak dagelijjks kunnen vullen en het niet opgenomen water langzaam kunnen laten weglopen door een klein gat en zo de planten van water te voorzien ik wil de boel niet verzuipen ik heb wel een laagje hydrokorrels in de potten.
                      Andere suggesties zijn welkom

Comment

waarom wilt ge juist precies van onderaf geven? Ze staan toch buiten? Regen genoeg laatste tijd, en als es telang droog weer geef je toch gwn geut vanbovenaf. Buitenkweek lijkt me het simpel houden best. Zon, wind, regen, goei aarde...
                        verslag 1, verslag 2

Comment

O.k dan heeft het inderdaad weinig nut en is het meer iets voor de binnenkweek, ik probeer wel proefondervindelijk methodes uit die ik mischien straks binnen kan toepassen, maar ik zal het dan beter simpel houden en je advies ten harte nemen

Comment

HUH ik zag je planten onder lampen staan ? dus dan kweek je toch binnen en niet buiten?

Oww oepsie een kasje buiten in de zon
                            God was never on your side..

Comment

In 1e post stond, tuin op het zuiden, glasplaat erboven dus ging uit van buiten. Binnen, tja... ik ga tensiometers aanschaffen hiervoor binnenkort, hoef ik niet te twijfelen ivm te nat/droog.
                              verslag 1, verslag 2

Comment

Bezig...
                              X