Ik heb nu 3 amnesia autoflower staan, 1 staat 4weken deze ziet er in vergelijking met fotos in andere topics goed uit, nummer 2 is half zo groot groeit niet meer zichtbaar en vertoont voorbloei denk ik deze plant heb ik eigenlijk al opgegeven.
2 plantjes van 1week en 2dagen groeien net zo mooi als plant 1.
Kan iemand zeggen waarom mijn slechte plantje is gaan voorbloeien en afsterft geel blad van onderaf.
Hoe lang duurt het normaal voordat een autoflower buiten zal gaan bloeien.
Ik heb grond gemixt met vermiculiet, perliet, potgrond, kalk en droge mest, de ph is 6.5, ik heb een tuin op het zuiden de pottenstaan in een kweekbak van 1bij1 onder in de potten een laagje hydrokorrels ik had het idee dat ik zo van onderaf kan bewateren als de wortels eenmaal onder zijn. Er ligt een glasplaat boven de plantjez ivm regen.
Ik wil eigenlijk alleen bloeivoeding gaan geven,
Ik zal proberen foto te plaatsen, tips zijn zeer welkom ik heb geen ervaring met autoflowers en zie nu eigenlijk meer nadelen als voordelen
Jimmy the weed
2 plantjes van 1week en 2dagen groeien net zo mooi als plant 1.
Kan iemand zeggen waarom mijn slechte plantje is gaan voorbloeien en afsterft geel blad van onderaf.
Hoe lang duurt het normaal voordat een autoflower buiten zal gaan bloeien.
Ik heb grond gemixt met vermiculiet, perliet, potgrond, kalk en droge mest, de ph is 6.5, ik heb een tuin op het zuiden de pottenstaan in een kweekbak van 1bij1 onder in de potten een laagje hydrokorrels ik had het idee dat ik zo van onderaf kan bewateren als de wortels eenmaal onder zijn. Er ligt een glasplaat boven de plantjez ivm regen.
Ik wil eigenlijk alleen bloeivoeding gaan geven,
Ik zal proberen foto te plaatsen, tips zijn zeer welkom ik heb geen ervaring met autoflowers en zie nu eigenlijk meer nadelen als voordelen
Jimmy the weed
Comment