Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

amnesia auto buitenkweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: amnesia auto buitenkweek

Doe die glas plaat weg dat houd juist de zon tegen .
    Die meter heb je niet nodig duw je vinger in de aarde en voel
    Pak je pot op en voel het gewicht .... Lichte pot water geven zware pot geen water geven.
    Met die dure tensiometer suport je alleen de growshop terwijl je 10 vingers en handen hebt die beter werken en betrouwbaarder zijn
    God was never on your side..

Comment

De glasplaat gebruikte ik toen de zaailingen nog erg kwetsbaar waren en er meer water van boven kwam dan wenselijk, bij fel zonlicht zou de temperatuur door lensvorming ook tot verbranding van de bladeren kunnen leiden.
      De reden van sommige van mijn experimenten zoals het meten van de ph van grond en water zijn eigenlijk voorbereidingen en opdoen van ervaring die mij in de nabije toekomst in een tent van pas kunnen komen.
      Proefondervindelijk werkt voor mij het best, het is daarom voor jullie mischien een raadsel waarom ik sommige dingen op ongebruikelijke wijze aanpak, er wordt wel eens gezegd dat cannabis kweken veel kennis vereist maar de eigen ervaringen in te toepassing hiervan zijn minstens zo belangrijk. Ik hoop dat jullie de voortgang blijven volgen, de plantjes moeten eerst nog wat weekjes groeien, bij het bloeien zijn julliee tips en tricks zeer welkom.
      Ik geef de plantjes nu alleen wat rhizotonic, s' avonds douch ik met een plantenspuit met lichte rhizooplossing.
      Ben nu toe aan een reefertje, greetings jimmy

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Heb zojuist autopsie verricht op mijn afstervende plant, plantje heeft 4weken geleden zwaar weer gehad toen nog geen afdak en is toen op grondhoogte geknakt waarna ik haar tot de schutbladen ingegraven met de hoop dat de plant zou herstellen,
      Na het uitgraven zojuist was duidelijk zichtbaar dat de knik zich niet heeft hersteld, ik moest jullie dit even melden en me even verontschuldigen naar diegene ik met verkeerde info op het verkeerde spoor heb gezet. Bij deze, Jimmy

Comment

Ah, da's jammer.
        Buiten heb je altijd te maken met schimmels, en soms kost dat een plantje.
        Vooral als ze klein zijn of verzwakt, zijn ze daar vatbaar voor.
        Gaat de rest nog wel goed ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Attached Files

Comment

Ik heb de plantjes savonds wat bladvoeding gegeven met canna vega, de bladkleur is zichtbaar wat donkerder geworden en ik heb het jongste plantje wat in het water meegegeven deze begint ook met voorbloei.
            Volgend jaar geen autoflowers ik ga toch liever voor grote zus maar omdat ik laat ben gestart kan ik nu hopelijk toch op tijd oogsten de opbrengst zal niet groot zijn maar evengoed een leerzaam experiment.
            Volgende week weer nieuwe foto s.
            Greetings jimmy

Comment

wel een beetje veel perliet 10% op potgrond is meer dan genoeg

Comment

Ik heb vanwege hoge temperatuur een toplaagje perliet gedaan door de grond zit wel iets meer dan 10% ik heb op 4 delen grond 1 deel perliet, door het bovenste laagje is de temp van de grond hopelijk wat lager dat was het idee ten minste.,

Comment

Bezig...
                X