Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bladprobleemjes, gevalletje N tekort?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

bladprobleemjes, gevalletje N tekort?

Korting op 420shop
    1.jpg2.jpg3.jpg

Re: bladprobleemjes, gevalletje N tekort?

Yep, die hebben flink honger.
    En een slokje water zou ook geen kwaad kunnen.
    Je kweekt te droog.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@QNQ

Echt bedankt man! Ik bewonder en prijs je hulpvaardigheid hier op het forum! Zie vaak dat je heel veel mensen te hulp schiet, zo ook mij twee keer(uit twee). Dat mag zeker benoemd worden in mijn ogen.

Heb ze zonet verdeeld 2x10L elk met 2,5 dop alga grow gegeven en nog even de sproeier er in gehangen voor 15 sec per bak. Moet even een spuitje halen of iets om de voeding mee af te meten.

Comment

Als ik me niet vergis hebben ze niet enkel honger maar he je ook wat zuigends, lijkt trips

Comment

Tis warm weer buiten ze hebben ook dorst
          God was never on your side..

Comment

Thanks Belladonna en FlintStoned voor jullie reacties, beetje laat maar wat wil je met een kapotte laptop.

Na vorig jaar ben ik nogal terughoudend in het geven van voeding en water, ik was vorig jaar een beetje te gretig hiermee.. Zo zie je maar niet doen en te veel doen is niet goed, ik moet er een gulden middenweg in vinden Verder doen ze het de laatste dagen weer goed na een beetje voeding en vooral water.

Erg scherp van je Flint, was mij zelf nog niet helemaal niet opgevallen. Heb ze ook nog nooit eerder gezien/opgemerkt. Ging toen ik het las direct zoeken via google etc., maar daarvan zijn dus die grijze vlekjes en misschien ook wel die TMV. Weer iets geleerd. Ik dacht namelijk dat het andersom was: mijn tabakshanden-> TMV -> zilveren plekjes(symtoom). Heb me er even over ingelezen maar aangezien ze nog niet in bloei staan ben ik toch maar met Pokon Spruzit gaan spuiten, moet voor mijn gevoel NU gestagneerd worden anders word het een epidemie voor mijn gevoel. Wel staat er 'bio' op, maar in hoeverre ik die strekking moet geloven..

Als ik het goed heb begrepen ben jij toevallig ook Monty. In dat geval en in ieder geval wil ik je hartelijk bedanken Zie vaak dat jij en ook Belladonna mensen helpen, dat verdient waardering.

Comment

Je kan beter niets spuiten buiten, natuurlijke vijanden genoeg. Je rookt het straks allemaal op.

Lees het informatieblad van Ecostyle http://www.ecostyle.nl/land-tuinbouw...ar_nl_msds.pdf

En de hulpvaardige mensen kun je bedanken door op het sterretje te drukken en wat respect uit te delen, zo wordt hun inzet hier nog een beetje beloond
              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Bezig...
              X