Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower bloeit niet ( week 7 )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Autoflower bloeit niet ( week 7 )

Ok voor beide gelijk,je kan dan mn vorige post aanhouden.
    (Als beide een verschillende dosering hadden kon het niet)

Verstuurd vanaf mijn CEROS CT9716-W met Tapatalk

Comment

Thanx smidt. Hoe lang zou ze nu nog moeten bloeien.
      Ik weet niet vanaf wanneer de bloei ongeveer geteld word. Ze zeggen 8 a 10 weken bloei.

Comment

Ik zou zeggen houd de trichomes in de gaten met zo'n klein microscoopje,nog 8-9 weken schat ik.
        Blijft afhankelijk van het weer.

Verstuurd vanaf mijn CEROS CT9716-W met Tapatalk

Comment

Ja ik weet het over de trichomen, maar die zijn er nu nog ff niet haha

Comment

Bloei tel je vanaf er duidelijk ware bloei in de toppen zit, voorbloei telt men niet mee.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

Comment

Dus vanaf vandaag dan ofzo iets...?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Even een hele belangrijke vraag, kan ik de plant nu nog in de volle grond zetten ( geurilla )... de plant ruikt zo enorm heftig! In een straal van 15 meter rondom is de geur, en het vrouwtje klaagt enorm hierover... ( huurhuis). Anders breng ik haar naar me geurilla spot, en zet ik haar in de volle grond ( met pot en al werkt lijkt me helemaal niet lijkt me ? )

Comment

Vraag je het aan een nierenmeuker

Comment

Even een hele belangrijke vraag, kan ik de plant nu nog in de volle grond zetten ( geurilla )... de plant ruikt zo enorm heftig! In een straal van 15 meter rondom is de geur, en het vrouwtje klaagt enorm hierover... ( huurhuis). Anders breng ik haar naar me geurilla spot, en zet ik haar in de volle grond ( met pot en al werkt lijkt me helemaal niet lijkt me ? )
                  Dat zou nog net kunnen. Eerste twee weken van de bloei als ze ook nog wat groeit maakt ze nog wat wortel aan. Verder in de bloei maakt ze eigenlijk nauwelijks nog nieuwe wortel aan en vervangt ze enkel nog de haarwortels.
                  Als je haar nu nog in de volle grond zet dan zal ze nog wel aanslaan maar zo heel veel zal ze niet wortelen in die nieuwe volle grond. Maar het kan nog net dus.

De ware bloei op je foto zou ik week 0 noemen en vanaf maandag zou dat dan week 1 van de bloei kunnen genoemd worden.

Comment

Ok dan ga ik haar overpotten op de geurilla stek .. pff word een hele opgave dat ding ernaartoe te krijgen haha. Iemand die een idee heeft hoe... met de scooter trouwens....

Comment

Koker maken met diameter van de pot. Dan de plant met de pot het eerste in die koker laten zakken. De zijtakken buigen dan netjes mee naar binnen. Zo houd je de zaak wat compact.

Comment

De plant is haast 1.40 meter, wat voor koker bedoel je, welk materiaal...

Comment

Ja daar was ik al bang voor. Normaal neem je voor guerilla kleine plantjes mee, dan kan dat prima met een 2 liter petfles waar je de bodem en top vanafhaald. Maar met 140 moet je wat creatiever zijn ghehehe.

Zou eens kijken voor groot stuk karton waar je soort koker of langwerpige smalle doos van kan maken.

Comment

Toch besloten om haar in de pot te laten.... we zien wel ! Toppen groeien in ieder geval lekker door, en ze slurpt letterlijk uit die pan die eronder staat zeg ! Had ik eerder moeten doen

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Nog een vraag, op de voeding van canna staat geven zoveel als nodig is, met de groei deed ik rond de 3 x peer week, maar het zou dus ook elke dag kunnen volgens de canna verpakking. Wat is wijsheid.....

Comment

Naar de kleur van het blad kijken, of de plant voeding nodig heeft.
                              Lets not criticize but legalize

Comment

Nou de bloei gaat stevig door ! Maar wat zijn deze balletjes......

Toch geen herma....?

En zowel.... wat te doen....

Comment

Bezig...
                                X