Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower bloeit niet ( week 7 )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Autoflower bloeit niet ( week 7 )

We gaan het zien en anders gaan de toppen er maar vanaf als het echt niet meer verder kan

Comment

Hoe snel kan zoiets achteruit gaan, en is het zaak om nu elke dag te gaan kijken... zijn er dingen die ik moet gaan ondernemen mischien..... Ben ff ten einde raad

Comment

Ik zou gewoon om de week kijken. Als je elke dag kijkt, dan lijken ze rap achteruit te gaan. Als je elke week kijkt, dan lijkt dat wel mee te vallen.

Niet te druk maken, da's het devies denk ik.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ok. Dus heel veel kwaad kan het niet zijn dat gele blad .... het is niet dat er ineens schimmel ontstaat straks hierdoor of iets anders geks dat ik helemaal geen oogst meer heb...

Comment

Geef het gewoon tijd Chico, ik weet dat het lastig is
            Volg je ook andere buitenkweek verslagen?
            Ben er nog geen een zonder probleempjes tegen gekomen.
            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ok dus hoef me niet zo druk te maken hierom....
              ik zal eens wat verslagen door nemen.
              Deed dit in het begin wel, maar al een tijdje niet meer zo fanatiek. Kan dit blad nog herstellen...wanneer moet ik bijvoorbeeld nu echt aan de nood rem trekken en oogsten uit noodzaak. ?

Comment

Nog lang niet
                Echt je maakt je nu druk om bijna niets
                Mug olifant verhaal

Gewoon je toppen in de gaten houden op bruine plekken en zolang die er niet zitten en je toppen groeien door maken die paar blaadjes echt niet uit

Comment

Ok blij om te horen, ze moet nog een week of 6 ongeveer, ik neem aan dat in die 6 weken de toppen toch nog wel flink kunnen aandikken...?

Comment

Dat lijkt me wel ja
                    Daar kan nog heel wat bij groeien in die weken

Comment

Vooral de allerlaatste week zwellen de calyxen flink op en tot die laatste week neemt het aantal calyxen nog toe. Geduld Loont dus zeker. Een te vroege oogst leverd overigens ook nauwelijks een spychoactief effect op.

Comment

Gelukkig, dan maar hopen dat ze die 6 weken overeind blijft staan met dat gele blad
                        Kan zomaar eens een aardige oogst worden dan, ik vind haar nu al een aardige cola hebben en mooi volle harde zij toppen

Dus jullie zeggen 1 x per week minimaal kijken of meerdere malen ? Toprot zal met dit weer niet zo snel toeslaan lijkt mij..... het is vrij warm weer steeds

Comment

Ben bang dat ze dit geen 6 weken volhoud, het lijkt alleen maar erger te worden namelijk, even wat foto's dan maar.... die andere word echt een joekel, en ik zie langzaam de bloei erin komen, die is echt kerngezond! Zo mooi blad, nergens een stukje geel of bruin te bekennen!

Comment

Die houd het wel vol heb dit ook zolang de bladeren van de toppen niet beginnen zit het goed.

Comment

Ok, wat raad je me aan om hoeveel dagen een inspectie te doen... zodra de bladeren bij de toppen dit krijgen dan krijg je waarschijnlijk schimmel of rot neem ik aan...

Comment

Check effe rond de stam of daar geen drasserig/slijmerige pap vanaf komt. Ook goed aan de voet van de plant rondom voelen.
                                Ik weet niet of ik eerder wat gezegd heb, maar zo snel aftakelen ten opzichte van een plant 1 meter verderop, dat is geen goed teken.

Ik ben bang voor wortelrot, als dat de stam in geslagen is (dan krijg je rotte pudding), dan kun je beter zsm oogsten.
                                Als de boel droog en stevig voelt - er komen geen stukken vanaf, hooguit losse droge velletjes - dan zou ik haar laten staan. Dat blad in de toppen kan nog veel licht vangen. Elke week controleren, of twee keer per week, is wel verstandig.
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
                                X