Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower bloeit niet ( week 7 )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Autoflower bloeit niet ( week 7 )

Bedankt voor je advies lr2, je weet ook dat de plant een plant is afkomstig uit een 20 liter pot, en niet zo lang geleden is ingegraven .... ( zie anders een paar pagina's terug) ik heb geen pudding of draasig spul gevonden rondom de stam, en de stam zelf zag er goed uit moet ik zeggen, ik ga het nauwlettend in de gaten houden, zodra ik stam rot opmerk ga ik gelijk knippen dan maar. Die andere plant die kern gezond ernaast staat die staat er al ff, die heb ik als 30 cm lang plantje daar neer gezet, en begint nu als een boom te worden ( 1.80 cm ) en moet nog bloeien, wel zie ik het er al verschijnen de vrouwelijke delen maar nog geen witte haren. Verwacht ik wel over een week of 1.5.

Comment

Plaats eerst alsjeblieft een duidelijke foto als je stamrot vermoedt.
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Dat verwacht ik niet stemma, dat zei lr2 om daarop te letten....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chicorico View Post
          zodra ik stam rot opmerk ga ik gelijk knippen dan maar.
          Ik doelde op deze uitspraak
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ow zo, ja ik maak sowieso eerst foto's om aan jullie bevestiging te vragen hoe en wat. Ik waardeer de hulp enorm mensen !!

Comment

Licht hier.nieuw ben ik hier. Yes... wow wauw. Dit is een autoflower ( 7 weken. gorilla. . Met de gedachte van , ga maar bloeien hoor. . Ze is zo gezond !!!. . Ben behoorlijk high nu. Nice. Dampen is de bom!!!!!Ik heb vertrouwen en merk dat ze onderhand uit gestrekt is en nu toch echt wel mag gaan bloeien met de liefde en zorg die ik haar geef. Er word gezegd dat haar bloeitijd 5-7 weeks .oogstmaand 8-10 na ontkiemen.. plus min gaat ze richting de 7/8 weeks. Zeg het maar!! Wil graag een foto delen met jullie..

Comment

• Prspctr
                Prspctr commented
                Editing a comment
                Zeker dat je high bent van wiet?
            Bezig...
            X