Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autoflower bloeit niet ( week 7 )
Collapse
X
-
Re: Autoflower bloeit niet ( week 7 )
Ok bella, als een ervaren persoon als jij dit zegt geloof ik het meteen, heerlijk om al die info zo op te kunnen zuigen. Ik heb echt onwijs veel gelezen, maar van bepaalde mensen op dit forum leer je toch het meest.
ik heb als hobby karpervissen, ik kan daar echt alles over vertellen tot op professioneel niveau, op een forum help ik ook altijd beginnend karper vissers aan de meest simpele dingen, al is het voor een beginner het meest moeilijke al die materies en verschillende ervaringen/gedachtes van anderen.
Met andere woorden ben ik zeer blij over de members hier die zo behulpzaam zijn, dit jaar is een leer proces voor de volgende jaren, vooral geurilla ga ik volgend jaar zeer serieus aan pakken met een plant of 10.
Comment
-
Ok bloeien doet ze nog steeds niet.
Maar ff een vraagje om zelf wijs van te worden en dit mee te kunnen nemen in mijn ervaringen.
Wat betekenen deze blaadjes.... ik heb wat minder water gegeven als voorheen vanwege de regen, dus automatisch ook geen groei voeding.
Is dit een tekort aan voeding, een tekort aan water, of van beiden wat.... of totaal iets anders...
Ik heb nog steeds soms dat het blad omgekruld naar binnen gebouwen zit, en een beetje hard aanvoelt.
Gisteren zat er een spin tussen die met web een ei had gelegd in het gekrulde blad, heb haar even weg gehaald en het spin en het ei idem dito.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostNodeloos bashen van wietzaadjes.nl.......Pirat weer......I'm not surprised.
Maar natuurlijk ben ik dan de basher...
Geef me nog maar zo'n onterechte slechte notificatie anders.......
Kansloos
Comment
-
Bashen was idd niet nodig Chico heeft immers een nieuw zaadje gehad en heeft zijn plantje nog.
Heb je de potten opgetild? Als je een dicht bladerdek hebt willen je bladeren wel eens voorkomen dat er regen in je pot komt.
Ik had vorig jaar ook een paar van die 'gebrobbelde' bladeren dat kwam volgens mij door insecten (wants? ) , heb er toen niets aan gedaan en het was ook niet erger geworden. Gewoon even aankijken hoe het gaat verlopen.
Comment
-
Op foto 3 en 4 lijk ik een paar pistels te zien, maar weet het niet 100 % zeker.
Ik heb je foto's gecropt en dan lijken het toch echt een paar pistels.
crop foto 3 chicorico2-1.jpgcrop foto 4 chicorico1-1.jpg
Ter verduidelijking
Bloeivoeding pas vanaf duidelijke bloei ! Dus als je echt duidelijke witte plukjes ziet op 3 meter afstand
Comment
-
Ik heb trouwens even zitten rekenen, maar morgen zit de plant in week 9 alweer, dan is de voorbloei toch ook enorm laat, laat een af ook voorbloei zien trouwens ? Weet niet of dat in de genen zit bij een af ook trouwens zo'n voorbloei. Al met al vreemd als ik me goed heb ingelezen allemaal, voorbloei rond week 3 normaal gesproken.
Comment
Comment