Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower bloeit niet ( week 7 )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Autoflower bloeit niet ( week 7 )

gheheh ja das voorbloei, je planyje laat haar tieten zien en neen das niet af normaal die late ze al tussen node 4 an 8 zien met schaamhaar e n al..

of ze staat ongunstig en krijgt echt weinig zonuren, dan kan een af wel eens dit doen of het is helemaal geen af, dn duurt dat dus tot hals november

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

gheheh ja das voorbloei, je planyje laat haar tieten zien en neen das niet af normaal die late ze al tussen node 4 an 8 zien met schaamhaar e n al..

of ze staat ongunstig en krijgt echt weinig zonuren, dan kan een af wel eens dit doen of het is helemaal geen af, dn duurt dat dus tot hals november. kortom ze saat dus met weinig directe zon

Comment

Ze heeft denk ik toch wel minimaal 6 zon uren op de plek wraak ze staat, er hangt wel een tuinlampje vlakbij haar, maar met een af moet dat niet uitmaken lijkt me

Comment

misschien help een duidelijke foto dit misterie op te lossen

Comment

Van welk gedeelte wil je een duidelijke foto hebben FlintStoned ?

Comment

van de oksels, daar waar de voorbloei zicht toont , node 5 tot 8

Comment

Ik zal vanmiddag als ik thuis kom de dslr er eens bij pakken en echt strakke platen schieten hiervan tot in de kleinste details. Rond een uur of 5 zal ik ze plaatsen.

Comment

Tip google eens voorbloei van cannabis op google en dan op afbeeldingen drukken.

Comment

Duidelijk! Vanmiddag gooi ik de foto's erop.

Comment

Ik krijg de foto's niet gedraaid, sorry mensen.
                    Wat wel duidelijk is naar mijn idee is dat ze nu in de bloei komt, die witte haren komen ineens tevoorschijn op sommige plekken, dit was vanmorgen nog niet.
                    Ik geef haar nu 2 liter water per dag en 3 x per week 10 ml groei van canna op 2 liter water, nog even geduld hebben dus om over te gaan op de bloei voeding.

Iemand enige indicatie hoe lang ze zal moeten bloeien.... of iemand.nog doe denkt dat ze aan het voorbloeien is.

Comment

Mooie foto's! Denk echt voorbloei van gewone plant.
                      Wel veel water, staat ze niet te nat?
                      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hier een iets duidelijkere foto stemma.
                        Ik denk niet te nat, want ze is elke dag droog en de bladeren hangen niet bij thuis komst uit werk.
                        Ze staat in een 25 liter pot met batmix

Comment

Dat id vrouwelijke voorbloei, joepie het is een vrouw, ze laat haar tette zien. Echter heeft vorbloei niks te maken met ware bloei. Ware bloei wort geinduceert door het aantal donkeruren, voorbloei maakt een plant als de in de pubertijd komt.

Comment

Dus hieruit kan ik opmaken dat het geen AF betreft na 9 weken omdat je over licht uren praat.
                            Dan ga ik toch denken om haar te verduisteren in de schuur, maar moet ik wel zeker weten dat het een normale soort is, en dus 100 % geen AF

Comment

6 nachten van 12uur of meer en ze staat in volle bloei.
                              Verduisteren maaaaaar.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Een af gaat van voorbloei meteen door naar ware bloei. Een niet af laat vanaf ze zelf een node 5 tot 8 groot is voorbloei zien, dat gebeurt ook gewoon met 18/6 voorbloei staat dus los van de ware bloei die wel wort geinduceert door het aantal donkeruren. Een niet af die ik dus in maart zaai laat in april haar geslacht zien maar gaat dan pas half september in bloei. Een af zal zodra ze 5 tot 8 nodes groot is voorbloei laten zien en gaat dan meteen door de ware bloei in.

hoeveel nachten 12/12 een plant nodig heeft om in ware bloei te komen is afhankelijk van de volwassenheid van de plant. Als je van zaad uit op 12/12 kweekt hebben ze hier 4 weken voor nodig. Zet je een plant met 4 weken voorgroei op 12/12 dan gaat dat sneller, idd in een dag of 7. Een plantje met maar 1 week groei zal er zeker 14 dagen over doen.

Comment

Bezig...
                                X