Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower bloeit niet ( week 7 )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Autoflower bloeit niet ( week 7 )

Elke aanmaak van een beginnende top heeft witte haartjes trouwens, ik weet hoe het werkt met de voorbloei en de bloei zelf ivm het aantal licht uren,heb mezelf goed ingelezen over voorbloei,maar het verschil met een af en normale voorbloei wist ik nog niet.
    Echter moet ik eerst zeker weten of het geen of wel een af plant is. Dus als ik het goed begrijp zou ik nu gewoon moeten wachten of dat ze doorpakken gaat met bloeien of dat ze ermee stopt en dus het een voorbloei in houd.... verduisteren is niet echt mijn ideaal, dan moet ik tot de oogst continu verduisteren elke dag, en de plant is best groot voor in de schuur namelijk ( schuur staat bomvol)

Comment

Als je pistels in je eindtoppen hebt is dat ware bloei. Voorbloei toont zich enkel in de oksels, het is dus een AF /semie AF want anders zou ze nog gewoon in groei zijn met voorbloei in de oksels en geen pistels in de eindtop.

Comment

Eind toppen houd exact in.... de bovenste top van de plant, het uiteinde zeg maar die vanaf de stam gezien recht omhoog staat ? Ook daar verschijnen haren.
        Man man man ik voel me zo'n noob :p ( ben ik ook hehe) maar deze leerstof vergeet ik niet meer hoor.
        Heb gegoogled op eind toppen maar krijg resultaten als toppen voor meer toppen te krijgen etc.

Ps : oksels weet ik wel, daar is eigenlijk niet heel veel te zien vind ik zelf, maar daar waar de toppen komen is overal ( zie foto's) witte haren te zien en worden er met de dag iets meer, langere, en wittere haren. Zeker vergeleken met gjstwren
        Last edited by Chicorico; 1 August 2016, 20:01.

Comment

Ja, een eindtop is idd het bovenste van de plant, daar waar ze groeien en nieuw blad maken. Dus ook het uiteinde van de zijtakken. Op je fotoos zie ik echter enkel voorbloei. in een eindtop zitten de okseltjes kort op elkaar. Nogmaals voorbloei zie je enkel in de oksels. ik weed niet goed of je begrijpt wat een oksel is? vanuit elke node groeien er 2 fanleafs (grote bladeren) en daar vertakken ze ook, maken zijtakken. Daar waar ze dus het grote fanblad maken en zijtakken maken maakt een plant voorbloei.

We waren allemaal ooits noob niks om je voor te schamen.
          Last edited by FlintStoned; 1 August 2016, 20:02.

Comment

Bedankt voor alle wijze informatie !
            Dus het betreft een beetje een semi Af.
            Maar hoe zit een semi AF met de hoeveelheid weken bloei die ze nodig heeft. Heb op de site gekeken nog van wietzaadjes.nl over bloei maar daar staat ook niks bij verder. Zie : Eigenschappen Purple Kush Auto wietzaden:

Dit is een zeer mooie wietplant met paarse kleuren
            Geschikt voor een kweek binnen en een kweek buiten
            Dit is een autoflower wietplant die klein blijft
            Het effect van deze wiet is geestelijk en lichamelijk ontspannen
            Merk: Huismerk Wietzaadjes.nl

Ook dat deze klein blijft, nou 1.20 vind ik toch best groot voor een AF ?

Comment

Flowering Time Indoor: 64 - 71 days (~68 days) vind ik meteen als ik google

Comment

Ow ja verdomd iets meer naar beneden scrollen.
                8 tot 9 weken staat er, dan zal ik volgende week ofzo maar gaan beginnen met de bloeivoeding.
                Dat ook langzaam opbouwen neem ik aan, of direct de volle 10 ml op 2 liter zoals aangegeven staat bij het schema van canna

Comment

pas beginnen met bloeivoeding als ze echt flink in bloei staan, heel vaak begind men veel te vroeg met bloeivoeding. Niet meteen de volle mep geven ik zou alles halveren van wat ze bij canna aangeven, minder is vaak meer.

Zelf zou ik ze dus nog niet aan de bloeivoeding zetten maar nog een weekje daarmee wachten.

Comment

Ok gaan we dat doen. Ik geef wel de groeivoeding de volle mep, wel langzaam opgebouwd overigens.
                    Maar less is more zeggen ze soms he

Comment

Mooie close ups! Ik gok dat je over zo'n 2-3 weken 'echte' bloei gaat zien, en daarna nog 8-9 weken bloei kunt verwachten.
                      Hoe groot is die plant inmiddels? Dat moet wel haast een monster autoflower zijn geworden of niet dan?
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Plant is nu 120 cm ( vorige week ) .
                        Maar toch betwijfel ik een beetje of het een AF is hoor lr2

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

De bloei zet zich in ieder geval door, vandaag geen water gegeven. Regent al heel de dag en laat haar lekker staan zoals ik al de gehele cyclus doe.
                        Hier en daar wat blad weg gevreten, maar agh ze ziet er verder gezond uit, mooi groen, en een zeer mooie dikke Stam!

Comment

Ik zie op de pica's weinig bloei.
                          Als je twijfelt of het een AF is raad ik je te verduisteren .
                          2 weken is voldoende daarna kan ze gewoon buiten blijven staan.
                          Dan heb je binnen een week een bloeiende dame.
                          Heb ik ook gedaan en ze staan nu in een prachtige bloei.

Dit is een hy-kush (van weedforum.eu)

Dit een afghan skunk.
                          Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

De eerste jaartjes kwamen gisteren ook pas echt een beetje opzetten, vandaag zijn sommige van die haartjes een cm gegroeid, en het was vandaag alleen maar regen. Ik wacht dit weekje af in te bekijken hoe hard het zich zal doorzetten en er een update van maken wanneer ik iets duidelijkheid heb

Comment

Nou de toppen beginnen nu langzaamaan vorm te nemen, beginnen met bloeivoeding of niet ?

Nog 1 vraag, is pk 13-14 echt nodig om te gaan gebruiken straks ? Geeft het echt een groot rendement aan je toppen of is het in mijn geval niet echt nodig....

Comment

Nee, nee.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X