Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower bloeit niet ( week 7 )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Autoflower bloeit niet ( week 7 )

Pk 13-14 ook niet dus ?
    Kun je iets specifieker zijn QnQ.
    Ook omdat ik graag lering wil trekken uit het hoe en wat voor een volgende keer.

Comment

Nog geen bloeivoeding, ze groeien nog steeds.
      Bovendien zit er ook K en P in de groeivoeding. Wat minder, maar genoeg voor de komende week.

PK13/14 is niet echt nodig buiten.
      Je mag dat maar 1 week lang geven, en daarna niet meer. En als je dat geeft moet je de bloeivoeding minderen.
      Het is gewoon wat extra P en K. (alhoewel je dus de bloeivoeding mindert, dus is het wel zoveel extra )
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ok, bedankt voor de goede uitleg.
        Nee dan ga ik niet voor de pk 13 en 14.
        Toprot is mij te groot dan.

Nog een vraag, ik mag aannemen dat het geen autoflower is ? Aangezien de bloei zo laat op gang komt.

Ps : hoe groot zou ze nu nog kunnen worden....
        Zit nu inmiddels op 1.30

Comment

Afhankelijk van het soortje groeit ze 2-3 weken door en misschien gepaard met een groeispurt.
          Zoek op het net naar groeiverslagen van jou soortje.
          Ook de behoeftes verschillen per soort.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Wel, ik denk dat ik niet weet welke soort ik nu bezit.
            Mijn soort die ik zou hebben is namelijk een autoflower, maar daar heeft deze geen enkele schijn van....

Comment

In ieder geval weet ik nu wel zeker dat het geen voorbloei is, maar de echte bloei ! Hij gaat lekker zo moet ik zeggen !! Zou ik nu alvast beginnen met de bloeivoeding.... ik kan vanaf een afstand al duidelijk de toppen zien vormen nu.

Zo niet, waar Let ik op dat ik wel ga beginnen hiermee....

Comment

Lijkt mijn inziens toch nog op voorbloei. Je ziet wel al enkele haartjes, maar ik zie geen bloemen ontwikkelen; of mijn zicht gaat achteruit xD Iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?

Comment

Kun je een foto van boven laten zien?

Comment

Dit is de hoofd top, en de andere is van een top die daarna op zijn hoogst is.

Comment

Jahoor ik noem dit bloei.

Comment

Ik noem dit nog geen bloei. Ik zie nog geen witte pruiken namelijk..
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Voorbeeld van de pruiken als dat helpt:
                          Deze plant bloeit nu een week of twee.

DSCF0008.jpg
                          Lets not criticize but legalize

Comment

Toch is het bloei,maar nog niet in een ver gevorderd stadium.

Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk

Comment

Bloei impliceert dat de geslachtsorganen ontwikkeld en werkende zijn. Ik denk niet dat m'n vriendin blij zou worden met een bos takken die 'bloeien' maar nog geen ontwikkelde bloemen hebben. Voor die tijd spreekt men van knoppen, bloemzetting, of in wietjargon 'voorbloei'.
                              In kweekschema's wordt de bloei geteld vanaf de pruiken, als je voor die tijd bloeivoeding gaat geven, krijg je typische bladproblemen met alle symptomen uit alle spectra. Stikstofblokkade en calciumblokkade zijn de meest voorkomende tekenen.
                              Zo'n 90% van alle bladproblemen in de bloei, ook hier op het forum, worden veroorzaakt door mensen die de bloei verkeerd inschatten en te vroeg beginnen met P+K-voedingen.

We kunnen hoog of laag springen over de definitie, maar het is een (on)geschreven regel dat we bloei beginnen te tellen vanaf het zien van bloemen. Dat is zo in de meeste kweekverslagen, in ieder voedingsschema en in vrijwel ieder advies.

In mijn boekje is bloei een complex biologisch schema van hormonen, genetische triggers, wisselwerkingen, compatibiliteit, omgevingstriggers en cellulaire uitwisseling, maar praktisch kan het beter simpel blijven: pruiken.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Wederom bedankt! Normaliter hou ik niet van vrouwelijke pruiken..... maar van dit soort vrouw mag ze een flinke bos krijgen !
                                Ik wacht nog met de bloei voeding totdat ik denk dat ze pruik genoeg heb of denkt te hebben.
                                Hierna gooi ik er weer een foto op ter bevestiging.

Comment

Bezig...
                                X