Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower bloeit niet ( week 7 )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Autoflower bloeit niet ( week 7 )

hehe

Iemand enig idee wat dit inhoud....bruine gebeuren het zit enkel maar op dit ene blad. mischien toch een voeding tekort.... ik stap wel terug op de groeivoeding dan maar,iemand had me gezegd zodra je de haren op een afstand kunt zien dan kun je beginnen, dat kleine beetje zal wel te verwaarlozen zijn, en ze zal er best wat bruikbaars van kunnen snoepen hoop ik dan maar.
    Last edited by Chicorico; 10 August 2016, 19:28.

Comment

Ik had gezegd als je de pruikjes van 3 meter afstand kan zien, maar onze definitie van een pruikje verschilt blijkbaar

De foto is helaas onscherp.
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Niet stressen over bloei- of groeivoeding .
        rare en gelebladeren horen bij een buitenkweek.
        wees blij dat er insecten op komen als dit niet het geval was zit het onder de pesticiden

Verstuurd vanaf mijn CEROS CT9716-W met Tapatalk

Comment

Sorry stemma, ik ben vrouwelijke pruiken niet gewend haha.net ook ff wezen kijken op de geurilla spot.
          Zal zo ff een update maken. Gaat voortreffelijk, het zaadje wat ik geplant had is ook opgekomen.
          Veel te laat in het jaar natuurlijk, maar agh het was leuk om te testen, het werkt !

Comment

Foto is onscherp maar lijkt een beetje op een beginnend kalkgebrekje. Niet meteen in paniek schieten. Kijk dat eens even aan of dat verergerd en oefen scherpe close-up maken.

Kalk kan de plant niet actief opnemen maar de opname is afhankelijk van a de beschikbaarheid van vrij opneembare kalk in je medium maar dus ook van de mate van verdamping van de plant. Als een plant veel verdampt drinkt ze veel en komt er veel kalk de plant in.
            Planten die weinig verdampen krijgen dus vaak, (tijdelijk) wat weinig kalk binnen. Even bij je zelf nagaan of het slechte verdampen gevolg is van een wat koudere dag of dat het slechte verdampen ergens anders van kan komen. Een te natte wortel bijvoorbeeld kan slecht drinken en als ze dorst hebben, terwijl ze te nat staan sluiten ze ook de bladmondjes om verwelken te voorkomen.
            Last edited by FlintStoned; 11 August 2016, 11:01.

Comment

Duidelijk FlintStoned... ze heeft gisteren eventjes droog gestaan door middel van een miscommunicatie tussen mij en dat vervloekte buienradar.
              Dan zal het daar wel van komen.
              Sorry van de close up foto, ik ben hobby fotograaf maar trek steeds de foto's met mijn mobiel, gister waaide het nogal, het blad zal bewogen zijn.
              Ze krijgt van mij 2 liter water per dag, de rest sijpelt redelijk snel weg door de gaten in de pot onderin

Hier 1 van mijn vele foto's.... wil je hulp bij foto's trekken...kan ik je wel raad geven :p
              Last edited by Chicorico; 11 August 2016, 06:41.

Comment

Ze krijgt van mij 2 liter water per dag, de rest sijpelt redelijk snel weg door de gaten in de pot onderin
                Als er onder uit de pot water komt dan is de grond voor 100% verzadigd met water en staat de wortel te zuurstof arm. Als er onder uit de pot water komt dan geef je dus te veel.

Live chatbox & chat forum: Plaats hier onderwerpen die in geen ander board thuis horen. GEEN cannabis gerelateerde topics in dit forum! Voor vragen over cannabis zie de overige boards! Voor algemene discussies over cannabis, zie de cannabis chatbox.

Ik geloof niet dat je me nog veel kan leren i.v.m. fotografie, neem mijn topic maar eens door.

Comment

Mooie foto en foto's

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Klinkt bekend. Ik heb ook vaker m'n GSM bij me dan m'n camera.
                    Je stopt zo'n ding toch net wat moeilijker in je broekzak heh..
                    Welke lens heb je op je 5200 ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Fotografie en camera instellingen. a. Witbalans variaties. Een van de factoren die bijdragen aan een goede kleurweergave is de witbalans. Is de witbalans foutief ingesteld dan leidt dat tot rare kleuren in je foto's. Omdat ik gebruik maak van kunstmatig licht is de witbalans zr belangrijk. Wie echter gebruik maakt van

Misschien kun je hier nog wat toevoegen Chicorico.

Comment

Ik heb een 18-70 sigma f2.8 lens erop zitten.

Over dat water geven...

Mijn aarde is ook knetter hard.ik las eens iets over een druppel dreft toevoegen...

@ FlintStoned...

Ik zal eens kijken op die link

Comment

Idd chicorico druppel zeep helpt idd. Vaak als ze te droog hebben gestaan of na zeer warm weer krijg je harde uitgedroogde grond.
                          Dat verklaart dan ook waarom er water onderuit de pot komt. Het loopt dan simpelweg langs de rand naar de bodem van de pot waar het de pot via de gaten weer verlaat.

It's a medicine!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Ok dan ga ik eens binnenkort een druppeltje dreft mee geven. Vandaag niet, het regent al zo'n 14 uur geloof ik.

Dit is trouwens mijn nieuwe blad probleem.
                            Is erger geworden sinds gisteren. Paar bladen krullen naar binnen, en een roestig bruin stuk komt er overheen.
                            Sinds gisteren wat meer geworden..
                            Last edited by Chicorico; 11 August 2016, 19:53.

Comment

Yucca wordt ook als uitvloeier gebruikt,zelf gebruik ik een vernevelaar waarmee de bovenste laag nat gespoten wordt,na een 10tal minuten kun je met een gieter het aanvullen.
                              Ook zet ik de 30 liter potten wel in een plasticbak met een laagje water nadat de bovenkant is verneveld.
                              Van onder water geven is beter dan boven volgens de kenners.

Verstuurd vanaf mijn CEROS CT9716-W met Tapatalk

Comment

das wat beter foto werk en ja das kalkgebrek.

Mogelijke oorzaken. ze drinken weinig via de wortel. als je je plant nat sproei "drinkt" ze ook via het blad. niet echt hoor maar ze verdampt dan nauwelijks omdat de lv rondom dat blad 100 % is, dus ze verdampt niet en drinkt daardoor niet en neemt daardoor geen kalk op. Kalk toevoegen heeft geen zin dan blokeer je de Mg je moet gewoon zorgen dat je wortel zuurstofrijk staat en je blad kan verdampen om te koelen
                                Last edited by FlintStoned; 11 August 2016, 20:18.

Comment

Bezig...
                                X