Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower bloeit niet ( week 7 )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Autoflower bloeit niet ( week 7 )

Calyxen aan de "oksels" zwellen en rijpen als eerste. Ziet er volkomen normaal en vrouwelijk uit. Gewoon in de gaten houden dat de hoogste niet afrotten en op de toppen vallen.

Comment

Ok gelukkig, leek mij op een herma.

Comment

Er liepen zo juist 2 gasten langs, en hoorden ze heel enthousiast praten over me plant.... die gaan waarschijnlijk terug komen vannacht, maarreee dan is ie weg ! Ik ga hem toch maar de volle grond in rossen, ik heb geen keus helaas, word wederom dus weer vervolgd

Comment

Wat vervelend is dat nou weer je zou de plant eigenlijk onder stroom moeten kunnen zetten!

Succes met het verplaatsen!
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Zet meteen een flinke bos brandnetels ervoor in de plaats in je tuin.
            In het donker zien ze het verschil vast niet

Met wat handigheid kun je best wat gaas om en over je plant spannen en daar 230V op zetten natuurlijk
            Kans bestaat wel dat je 's ochtends wat restjes bij de varkens moet gaan dumpen.
            Last edited by QnQ; 21 August 2016, 08:21.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

Die middelste is pas groot, die moet zeker rond de 1.80 zijn

I like it!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Haha thanx !

Comment

Nou ff een update.

Bij aankomst schrok ik van de geel gekleurde bladeren, ze zit volgens mij nu in week 3 van de bloei, is het gewoon dat ze nu al geel verkleurd in dit stadium, of is ze al verder dan 3 weken bloei....
                    Volgens jullie was dit zo'n 2 a 3 weken terug pas ware bloei. Als het ligt aan de voeding dat ze geel verkleurt hoor ik graag wat te doen. Ik heb eco Style mest korrels net nog even erop gegooid voor de zekerheid, is puur natuur dus spoelen hoeft niet als ik het goed heb.... wat te doen, en hoe lang zou ze nog moeten en anders gezegd hoe lang zou ze zo nog kunnen blijven staan. Ik zit even met veel vragen in mijn hoofd nu, en hoop op wat duidelijkheid. Het zou heel fijn zijn als jullie me even willen helpen nu in de kritische eind fase. Excuus als de foto's gedraaid zijn, krijg dit niet gedraaid.

Ps 1 foto met mooi groen blad is van de hollands hope die nu bijna in bloei komt, deze staat er 1 meter naast, en heeft echt zeer mooi blad overal ! Was even een foto ter info hoe deze ernaast staat kwa kleur.

Comment

Iemand..... ? Er is een beetje haast bij denk ik....

Comment

Hier in de buurt is best een sloot water gevallen afgelopen tijd.
                        Is de grond niet erg nat daar ?
                        Dan je schep mee, en afwateringskanaaltjes graven
                        Omdat ze nu een week op guerilla staan....dan ga je toch denken dat er iets met de grond is, als die vergeling afgelopen week begonnen is.

Nahja, en anders, euh..misschien toch een voedingstekort ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Die andere plant ernaast is niets mee aan de hand QnQ. Die staat er een meter naast en is mooi groen van onder naar boven. Hoop dat die mest korrels wat toe gaan voegen dan, en anders weet ik niet hoe en wat. De grond voelt niet drassig aan of iets, en dan zou die andere er ook last van moeten hebben toch....

Comment

Ja hoop mestkorels op een net over gezette plant gooien en is niet echt slim
                            God was never on your side..

Comment

Dat blad was geel bij aankomst, toen ik weg ging een handje korrels er naast gegooid als. Hopelijk oplossing

Comment

Kan best komen door het verplanten, misschien zijn de wortels wat beschadigd? Ik duim voor je!

Verder kan de behoefte per plant verschillen en kan ze anders reageren op omstandigheden.
                                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Bezig...
                                X