Hi, mijn pineapple express autoflower van fastbuds gaat een beetje gek doen. Ze is nu zo'n 4 weken aan het bloeien (volgens schema kweker).
Ging erg mooi, groeit onvoorstelbaar hard en heeft weinig problemen, mooie dikke stam, veel vertakkingen. Echter ontstaan er nu voor het eerst een soort 'ballen' in de oksels, soms ook samen met de bloemen. Zijn dit ook weer nieuwe bloemen of doe ik iets verkeerd?
Ik hoopte juist dit gedoe voor te zijn door een autoflower te nemen. Het is hier 's nachts niet goed donker en er staat flink wat wind.
Hieronder zie je 'ballen' in de plant-oksels. Sommige ballen laten bloeiharen zien.
IMG_20160724_161719.jpg
Hier een bal aan een bloem:
IMG_20160724_164332.jpg
Voor het overzicht nog een plaatje van de gehele plant:
IMG_20160723_125848.jpg
Graag hoor ik van jullie
Ging erg mooi, groeit onvoorstelbaar hard en heeft weinig problemen, mooie dikke stam, veel vertakkingen. Echter ontstaan er nu voor het eerst een soort 'ballen' in de oksels, soms ook samen met de bloemen. Zijn dit ook weer nieuwe bloemen of doe ik iets verkeerd?
Ik hoopte juist dit gedoe voor te zijn door een autoflower te nemen. Het is hier 's nachts niet goed donker en er staat flink wat wind.
Hieronder zie je 'ballen' in de plant-oksels. Sommige ballen laten bloeiharen zien.
IMG_20160724_161719.jpg
Hier een bal aan een bloem:
IMG_20160724_164332.jpg
Voor het overzicht nog een plaatje van de gehele plant:
IMG_20160723_125848.jpg
Graag hoor ik van jullie
Comment