Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ontkiemen en stekken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ontkiemen en stekken

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

ik heb een vraag, kan ik mijn zaadje laten ontkiemen in een klein potje zaai en stekgrond.
    Waarna ik hem na het ontkiemen met inhoud en al in mn 20liter pot zet, of moet de stekgrond weg?

Re: Ontkiemen en stekken

Ik zou wel ff een zak goede kweekgrond voor je plantjes halen. Welke dan?? Ik gebruik altijd Canna Terra pro. Maar het is belangrijker dat je op een gegeven moment ervaring krijgt met de grond die je gebruikt en combi met voeding enzo.
    Goed lezen hoe anderen het doen en dat gewoon ook doen.....
    Succes, Ron

Comment

Bedankt ron,

Zat veel te zoeken voor potgrond maar ik zal nu mijn focus richten op goede kweekgrond.
      Ik ga dit nu ff onderzoeke welke mij het beste lijkt, maar ik wil dit jaar nog geen voeding gebruiken. Alleen puur kijken hoe ik moet kweken. Later komt de opbrengst echt als doel.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Wil je niet voeden denk ik dat je op batmix een goede grond heb om dat te realiseren.
        Zeker met een autoflower, er word wel gezegd dat je beter light mix kunt gebruiken.
        Maar mijn broertje zijn plant deed het prima op batmix, en mijn plant is nu 120 cm hoog ( autoflower purple kush), ik geef trouwens wel voeding, maar me broertje alleen kraan water.

Comment

Bezig...
        X