Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fimmen of toppen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Fimmen of toppen

Korting op 420shop
    Hoi, ik heb op 20 juni voor het eerst een Mango haze zaadje uitgekiemd.
    Deze staat na 2 x verpot in een 34 cm brede pot met 5 nodes en is 25 cm hoog en staat op een al stevige stam.
    Ik geef de plant om de 2 dagen Cana Vega , de helft van de dosis zoals op de bus staat , de andere dagen regenwater.
    Welke is de beste optie Fimmen of toppen? Ben een beginneling en weet niet of fimmen me gaat lukken maar ik wil het eventueel wel proberen ?
    Welk tijdstip van de dag is het beste voor de plant om dit te doen?
    Zonsopkomst en ondergang

juli

Vrijdag 29 juli 05:58 21:33 15 u. 35 min.
    Dinsdag 9 augustus 06:15 21:14 14 u. 59 min.
    Donderdag 25 augustus 06:41 20:41 14 u. 0 min.
    Ik ben wat laat begonnen zegt men mij .
    Indien de dagen korter worden , mag dan de plant s'nachts 1 uur onder een spaarlamp binnen bv van 23.00 tot 24.00 uur?
    Heb dit op het net gelezen ?!?
    Of gewoon de natuur zijn gang laten gaan ?
    De bedoeling van de kweek is om er olie van te maken ( pijnbestrijding ) en niet zozeer om te roken.
    Graag advies

Re: Fimmen of toppen

Ik zou toppen. En midden op de dag, als het kan met de zon erop.

Punt blijft dat je een plant met haze genetica hebt. Die bloeien vaak vanaf 13 of 12 uur daglicht. Dus dan zit je inmiddels in september voordat de bloei begint waarschijnlijk. Vanaf daar nog tenminste 10 weken te gaan. Het kan ook anders zijn, maar de meeste sativa's zijn te laat voor ons klimaat.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ok toppen. En ivm 1 uur onder de spaarlamp rond 23.00 uur om de bloei uit te stellen?
      Of liever de natuur zijn gang laten gaan? Woon op 550 meter hoogte en de koude doet hier wel sneller zijn intrede, 'avonds binnen nemen bij nachtvorst?

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bedankt voor de goede raad

Comment

Bezig...
          X