Dag iedereen
Ik ben hier al een tijdje lid en dit is mijn eerste topic die ik start.Omdat ik meestal al de antwoorden vond die ik nodig had op andere topics.
Het is mijn 2de maal dat ik buiten een plantje zet.
Eerste maal was volledig natuurlijk in de volle grond zonder manupilatie enkel wekelijks wat voeding.
Deze keer wou ik het wat anders aanpakken,zal eerst de setup geven.
1x Blue cheese
30L pot
Plagrond Light mix (wrm deze?omdat een vriend van mij nog een zak over had en ik deze mocht hebben)
Voeding groei: plagron terra grow
Voeding bloei: plagron terra bloom,plagron green sensation,plagron Sugar royal
Mijn vraag of probleem is het volgende:
Ik heb denk ik een goede maand geleden begonnen met een soort van scrog te proberen door de onderste takken naar beneden te halen.
Dit werkte supergoed,de vertakkingen begonnen mooi stevig en vol te geraken.
Maar door het slechte weer de laatste week(weken)zijn de vertakkingen aan de vertakkingen(weet de juiste naam niet)beginnen strekken.
Hierbij enkele foto's
20160804_180720.jpg 20160804_180831.jpg 20160804_180853.jpg 20160804_180917.jpg 20160804_181759.jpg
Moet ik mij hierover zorgen maken?Of is dit eventueel positief?Moet ik er iets mee doen of laten zoals het is?
Alle raad,tips en commentaar is welkom.
Alvast bedankt
Ik ben hier al een tijdje lid en dit is mijn eerste topic die ik start.Omdat ik meestal al de antwoorden vond die ik nodig had op andere topics.
Het is mijn 2de maal dat ik buiten een plantje zet.
Eerste maal was volledig natuurlijk in de volle grond zonder manupilatie enkel wekelijks wat voeding.
Deze keer wou ik het wat anders aanpakken,zal eerst de setup geven.
1x Blue cheese
30L pot
Plagrond Light mix (wrm deze?omdat een vriend van mij nog een zak over had en ik deze mocht hebben)
Voeding groei: plagron terra grow
Voeding bloei: plagron terra bloom,plagron green sensation,plagron Sugar royal
Mijn vraag of probleem is het volgende:
Ik heb denk ik een goede maand geleden begonnen met een soort van scrog te proberen door de onderste takken naar beneden te halen.
Dit werkte supergoed,de vertakkingen begonnen mooi stevig en vol te geraken.
Maar door het slechte weer de laatste week(weken)zijn de vertakkingen aan de vertakkingen(weet de juiste naam niet)beginnen strekken.
Hierbij enkele foto's
20160804_180720.jpg 20160804_180831.jpg 20160804_180853.jpg 20160804_180917.jpg 20160804_181759.jpg
Moet ik mij hierover zorgen maken?Of is dit eventueel positief?Moet ik er iets mee doen of laten zoals het is?
Alle raad,tips en commentaar is welkom.
Alvast bedankt
Comment