Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slecht idee?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Slecht idee?

    Korting op 420shop
    Omdat m'n plantje blijkbaar toch niet zo vroeg bloeide als dat ik hoopte ben ik haar maar omlaag gaan binden.

    Had vorige maand al een keer gefimmed wat was mislukt dus daarna maar 2 keer getopt maar alsnog dreigde ze nog voor de bloei boven de 2 meter hoge schutting uit te komen...

    Ik heb haar maar omlaag gebonden
    Elke tak zoveel mogelijk ruimte gegeven door lagere takken ook omlaag en opzij te binden.

    Volgens mij gaat alles wat nu omlaag of opzij zit, morgen gewoon weer naar de zon toe groeien.

    Volgens m'n buurman heb ik m'n plant vermoord. Want als takken die omhoog groeien lager dan zijwaarts worden gebonden gaan ze automatisch dood

    Lol... ben ik dan gek of heeft die ouwe knar toevallig eens gelijk?


    #2
    Re: Slecht idee?

    Dat heet apicale dominantie. Google daar maar eens op.

    Je plant zal niet doodgaan hoor maar je buur heeft wel gelijk. Je eindtop ligt nu lager dan de lagere vertakkingen op die tak. De vertakking die nu het hoogst op die tak komt zal de meeste suikers krijgen. De eindtop zal dus veel langzamer gaan groeien en die lager gelegen zijvertakkingen op die tak krijgen een boost.

    Ik zou ze zo even late totdat je die boost waarneemt en dan de touwtjes iets laten vieren. dan maak je in feite een buitennscrog maar dan zonder net maar door buigen.

    Je kan ook eens mainlining google

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Slecht idee?

        zou toch voorzichtig zijn voor de nieuwe buren en met de neiuwe buren ook al wonen ze 2 huizen verder.
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          #5
          Re: Slecht idee?

          Uiteraard.... maar meer dan de planten dicht tegen het huis aan houden zodat zij ze vanaf daar niet kunnen zien, kan ik niet doen. Gewoon gedag zeggen en een praatje aan knopen heeft geen zin. Want ze zeggen wel hallo maar dan draaien ze hun kop om en lopen ze snel door.

          Veel mensen noemen hen al wegdraaier en renners..
          Ze zullen wel heel verlegen zijn
          Hoop ik 😎

          Comment


            #6
            Re: Slecht idee?

            Misschien hebben ze zelf wel wat cannabis planten staan
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Re: Slecht idee?

              Haha wie weet...
              Zolang ze dan geen bloeiende mannen in de tuin gaan zetten...

              Zulke mensen hebben we vroeger ook gehad. Vonden ze leuk voor de sier....

              Comment

              Bezig...
              X