Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

XXL Autoflower vensterbankkweek winter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    XXL Autoflower vensterbankkweek winter

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Heeft er iemand ervaring met de kweek van zogenaamde ''XXL'' of ''Super'' autoflowers, dan heb ik het dus over autoflowers met meestal een lange groei en bloeitijd waardoor ze 12-14 weken zaad tot oogst tijd hebben en hierdoor een hoogte van 150-170 CM bereiken met een opbrengst van 100-200 gr. binnen in de winter voor het raam?

    Zoals bijvoorbeeld de XXL zaden van growerschoice, of de XXL Haze van dinafem, of de Annapurna van flash seeds, berry indica van lowlife enz.

    Ik verwacht dat gezien de langere groei en bloeitijd hier toch ook wel een grammetje of 40 per plant vanaf moet te halen zijn voor een zonnig raam?

    #2
    Re: XXL Autoflower vensterbankkweek winter

    Misschien als je nu gelijk begint maar ik denk dat de zonnekracht en de weinige zon uren in de winter en dan ook nog eens achter een raam.

    Die anderhalve meter gaan ze makkelijk halen door het strekken denk ik maar das qua opbrengst natuurlijk niet echt de bedoeling...

    40 gram lijkt me wat veel
    Maar wie weet. Verder nog nooit gedaan dus is een natte vinger schatting van me.

    Comment


      #3
      Re: XXL Autoflower vensterbankkweek winter

      Dat raam mag zeker wel reuzezonnig zijn dan, en liefst elke dag.
      Is het dubbel glas ? Dan houdt het meer dan 20% bruikbaar licht tegen, soms tot wel 40%

      Er is nog wel een verschil met dat licht: 's winters is er 7 uur daglicht, 's zomers is er 16 uur.
      Er komt niet alleen minder wiet vanaf, ook de kwaliteit is een stuk minder.

      Als het even kan zou ik zsm beginnen, en dan buiten, tot het gaat vriezen, dan kun je ze altijd nog achter dat raam parkeren.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: XXL Autoflower vensterbankkweek winter

        Ik verwacht dat gezien de langere groei en bloeitijd hier toch ook wel een grammetje of 40 per plant vanaf moet te halen zijn voor een zonnig raam?
        Eerder een grammetje of 4, droog dan.

        Comment


          #5
          Re: XXL Autoflower vensterbankkweek winter

          Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
          Eerder een grammetje of 4, droog dan.
          Uit eigen ervaring kan ik dit beamen.
          Heb gelijk alles weggeflikkerd omdat ik er bijna niets van voelde.

          Comment

          Bezig...
          X