Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dat vragen we ons allemaal af. Maar dat is niet te zeggen. Stel het gaat helemaal goed, en je knipt er 200 natte grammen vanaf. Dan beschimmelt wellicht de helft tijdens het drogen, en 40% verlies je door verdamping. Dan houd je 60 gram over. Maar als je wiet te droog wordt, kan dat best 45 gram zijn. Of soms zelfs 30. Of als er niets rot, dan houd je 60 over, of misschien wel 50. Of wellicht wel 100! Misschien zelfs 200. Stel nu dat je plant gaat dubbelbloeien en je vind foxtails geen probleem, dan kan het misschien wel 300 gram zijn. Maar het kan ook dat je plant verzuipt, dan heb je niets. Of de boel rot weg aan de plant, dan heb je ook niets.
We kunnen uren doorgaan met als/dan redenaties, maar daar wordt je niet wijzer van. Je weet pas wat je hebt, als je het hebt. Om voor die tijd voorspellingen te maken, levert enkel gedoe op voor jezelf.
En ook al heb je maar 30 gr (das toch 6x5 gr coffeeshop bezoek minder) met niet gespoelde wiet of te vroeg geoogst dus dan liever een goeie eigen kweek!en dan maar 30 GR
BTW wat LR2 je in bovenstaande verteld zei ik precies ook in je PM die je stuurde~!
Haha. Wie heeft er nu een weegschaalke tot op 0,1 gram. Dealers, allemaal dealers. Behalve mijne kleine, want das ne brave.
Ik voorspel dat iemand de gps coordinaten uit de exif data haalt en die plant komt rippen. Dus niks. Rare stelt ook. En die staat al ver in bloei voor augustus?
Ik heb ook een precieze weegschaal. Voor al die experimentjes met plantenhormonen die soms microgrammen per liter moeten zijn, heb ik geen zin om badkuipen met kaliloog te gaan vullen om daar vervolgens een paar druppels uit te halen.
Comment