Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meeldauw???????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Meeldauw???????

    Korting op 420shop
    Hallo mensen

    volgens mij zitten onze planten ongeveer in hun laatste stadium Maar,
    zie Nu een aantal witte vlekken schimmelachtig is dit de meeldauw

    wie wil er eens na de fotos kijken en Zijn mening geven..

    en evt oplossing heb gelezen over melk maar wil graag eerst weten of het meeldauw is


    bvd buurman
    Attached Files

    #2
    Re: Meeldauw???????

    Jup.. Meeldauw

    Comment


      #3
      Re: Meeldauw???????

      Ja dat is meeldauw.
      Check de helpdesk.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Meeldauw???????

        En melk werkt niet door de melk zie je het alleen niet op je blad zitten door dat de melk er een laagje over leg
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Meeldauw???????

          Omdat melk dus niet genoeg helpt het volgende gehaald bij de welkoop
          luxan spuitzwavel.
          iemand hier ervaring mee.. Zou zo jammer Zijn als het in onze eerste laatste periode misging

          heb de dames behandeld en nu maar afwachten....

          Comment


            #6
            Re: Meeldauw???????

            Ik zou even goed nadenken: wat is erger voor je longen? Neergeslagen zwavel + al die rommel roken, of wat meeldauw?
            Daarnaast lijkt het me handig om eerst informatie in te winnen, en dan pas te behandelen. Da's een beetje met alles zo, vind ik. Weten wat je doet is belangrijk, want soms wil je dan iets niet meer doen omdat je weet dat het gevaarlijk is.
            Waarschijnlijk zul je je wiet mogen gaan wassen na de oogst, om zwavelresten te verwijderen. Dat is niet goed voor de smaak, maar zwavelresten roken is niet goed voor je leven.. Het vreet zich letterlijk een weg door de luchtwegen.

            Zo kan het altijd twee kanten op.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Meeldauw???????

              Niet op de toppen spuiten eh..zet daar milkshake-bekers oid overheen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Meeldauw???????

                http://www.edialux.be/nl/producten/z...difcor-garden- alle meeldauw mee weg !

                Comment


                  #9
                  Re: Meeldauw???????

                  Werkt ook tegen schurft
                  Moet goed zijn

                  Comment


                    #10
                    Re: Meeldauw???????

                    Met gevarenaanduiding voor longkanker.. En in de veiligheidsinfo staat letterlijk: Kan dodelijk zijn bij inademing. Spuit de planten maar lekker vol dan! En als het kan een alcohol hasj olie maken, lekker sterk concentreren.
                    Met al die maatregelen tegen roken krijgen longartsen het rustig op de afdeling, gelukkig zijn er wietkwekers.. *Boos geratel*

                    Kijkt echt niemand naar de veiligheidsinformatie van spul dat ze aanschaffen?
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Meeldauw???????

                      Heb enkel de bladeren er mee gedopt...Met melkje ga je er echt niet komen

                      Comment


                        #12
                        Re: Meeldauw???????



                        "Systemische giften: Deze producten worden opgenomen in de sapstroom en vervolgens door de gehele plant getransporteerd."

                        Comment


                          #13
                          Re: Meeldauw???????

                          In de bijsluiter las ik ook te gebruiken tot 14 dagen voor de oogst...

                          Comment


                            #14
                            Re: Meeldauw???????

                            14 dagen voor de oogst van groenten die - hopelijk - via orale wijze in je maagsap terecht komen, enz...
                            Denk aan je longen gambino12345 en/of die van anderen.

                            Comment


                              #15
                              Re: Meeldauw???????

                              Ok ben ik volledig met je eens tjirp...Maar denk ik eens aan al de chemische brol die ze in sigaretten doen of in de wiet die kwekers verkopen aan coffeeshops en dat roken we ook allemaal zonder het te weten.Maar natuurlijk ben het volledig met je eens om zo weinig mogelijk of helemaal geen chemische brol te gebruiken, maar kon niet anders...wou toch nog een mooie oogst hebben.En als ik volgend jaar niet meer op het forum actief ben weten jullie aan wat ik ben gestorven

                              Comment

                              Bezig...
                              X