Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloeitijd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bloeitijd

Korting op 420shop
    Hoe lang duurt de bloeitijd in de buitenzijde eigenlijk?
    Half oktober ofzo?

Re: Bloeitijd

De bloeitijd is afhankelijk van de soort.
    Voor mijn amnesia's buiten reken ik tussen de 8 en 12 weken, dus die hebben straks een overkapping nodig zodra het weer nat en vochtig word.
    Ik hoorde dat je bij de aangegeven bloeitijd soms een week extra moet rekenen.
    Ik denk dat ik zelf vanaf de 8e week bijna elke dag de trichomen ga controleren.
    Buiten zullen we ongetwijfeld als er toprot gaat optreden of het gaat vriezen gedeeltelijk/vroegtijdig moeten gaan oogsten.
    Mijn buiten kweek staat nu in de eerste week bloei dus als ik de volledige 12wkn zou nemen dan wordt het pas half november. Maar het weer speelt natuurlijk de grootse rol buiten.

I like it!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

En hoe zit dat met auto's?
      Baas in eigen brein.

Comment

Daar mag je soms wel een week of 3 bijtellen....

Comment

Bij wat er op de verpakking staat? Hier bloeien ze nu 5 weken, de toppen zijn dik en hard.
          Sweet Afghanistan delicious auto.
          Indoor/Outdoor Harvest: 8 weeks from germination
          Last edited by Eclecticon; 8 September 2016, 19:43.
          Baas in eigen brein.

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ehm ik ben alleen benieuwd of er verschil is met auto's en normale planten? Verpakkings info is kolder, weet ik. maar 8 weken van zaad naar oogst is bizar, overtrokken natuurlijk maar niet te vergelijken met de verpakkings info van normale wiet. Vandaar m'n nieuwsgierigheid. En ik post al zeker een half jaar amper wat? Ach, het is gericht aan topic starter I guess... Silly me.. met m'n lange tenen.
              Baas in eigen brein.

Comment

Denk dat het vooral afhankelijk is van de omstandigheden.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik heb lowriders gehad die echt wel in 8 weken na ontkiemen klaar waren hoor...
                  Ik heb ze ook die pas na 13 weken klaar waren gehad ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eclecticon View Post
                    Ehm ik ben alleen benieuwd of er verschil is met auto's en normale planten? Verpakkings info is kolder, weet ik. maar 8 weken van zaad naar oogst is bizar, overtrokken natuurlijk maar niet te vergelijken met de verpakkings info van normale wiet. Vandaar m'n nieuwsgierigheid. En ik post al zeker een half jaar amper wat? Ach, het is gericht aan topic starter I guess... Silly me.. met m'n lange tenen.
                    Jep, was inderdaad gericht aan Tony.
                    Het is in elk kweekverslag, en elk 'bloeitijd' gerelateerd topic wel te vinden dat er geen touw aan vast te knopen valt. Verpakkingstijd + 3 weken is een beetje de vaste afspraak, maar die 3 weken kunnen er ook 5 zijn, of 1, 4, 6, of 2.
                    Via google is die info makkelijk te vinden op het forum. Ik vind Tony 'n toffe peer hoor, maar het zou wat makkelijker zijn om even te googlen, dat scheelt een boel extra topics.
                    Dan kan er niemand boos worden, of moeilijk lopen doen. Daarnaast blijft informatie die je zelf verzamelt beter hangen in het geheugen. Heeft iets met mentale beloning en dopamine te maken. Dus da's beter voor iedereen.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
                    X