Hallo, mensen
Na mijn 1e kweek te hebben gehad in het begin dan deze zomer had ik zin om nog een plant te nemen maar dan met kennis die ik opgebouwd heb van mijn 1e kweek.
Zaadje gekocht bij wietzaadjes.nl het is de Exodus Cheese van Green House.
ik heb het zaadje na het ontkiemen gelijk in de grote pot gedaan voor minder stress.
1.jpgweek 2 na ontkieming
2.jpg3.jpgin de 3e week van de groei was het erg mooi weer sinds toen heb ik hem buiten gezet
4.jpg\5.jpg In week 4 groeide hij erg mooi. De plant was mooi donker groen.
6.jpg7.jpg
8.jpg9.jpg De toppen kwamen te komen en gaf hem bloei voeding vanaf dit moment.
11.jpg12.jpgpaar weken later
13.jpg14.jpg16.jpg15.jpgzo is de plant nu, ik heb weinig tegenslagen gehad met de kweek ik heb eigenlijk alleen maar mooi weer gehad rond de 20/27 graden.
ik heb de laatste 2 weken wel last van rupsen of andere insecten en misschien ook meeldauw.
17.jpg18.jpg19.jpg
Mijn vraag is nu of jullie een mening willen geven over mijn plant en kunnen zeggen wat ik goed of slecht doe.
wat me kan helpen als ik volgend jaar misschien weer een plantje te nemen
Na mijn 1e kweek te hebben gehad in het begin dan deze zomer had ik zin om nog een plant te nemen maar dan met kennis die ik opgebouwd heb van mijn 1e kweek.
Zaadje gekocht bij wietzaadjes.nl het is de Exodus Cheese van Green House.
ik heb het zaadje na het ontkiemen gelijk in de grote pot gedaan voor minder stress.
1.jpgweek 2 na ontkieming
2.jpg3.jpgin de 3e week van de groei was het erg mooi weer sinds toen heb ik hem buiten gezet
4.jpg\5.jpg In week 4 groeide hij erg mooi. De plant was mooi donker groen.
6.jpg7.jpg
8.jpg9.jpg De toppen kwamen te komen en gaf hem bloei voeding vanaf dit moment.
11.jpg12.jpgpaar weken later
13.jpg14.jpg16.jpg15.jpgzo is de plant nu, ik heb weinig tegenslagen gehad met de kweek ik heb eigenlijk alleen maar mooi weer gehad rond de 20/27 graden.
ik heb de laatste 2 weken wel last van rupsen of andere insecten en misschien ook meeldauw.
17.jpg18.jpg19.jpg
Mijn vraag is nu of jullie een mening willen geven over mijn plant en kunnen zeggen wat ik goed of slecht doe.
wat me kan helpen als ik volgend jaar misschien weer een plantje te nemen
Comment