Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

A.m.s 2x plant verzetten in direct zonlicht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

A.m.s 2x plant verzetten in direct zonlicht

Korting op 420shop
    Is het aan te raden om je plant in direct zonlicht te plaatsen . aangezien ik in de voormiddag rechts van men tuin zonlicht heb ..en in de namiddag linkse kant of toch beter laten staan ..ik heb gelezen dat je je plant moet markeren ..zo je weet hoe hij staat ..en als je hem ook zo altijd plaats het geen kwaad kan hem te verplaatsen is dit waar ?..mvg subby

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Comment

Re: A.m.s 2x plant verzetten in direct zonlicht

De plant zou er veel stress van ondervinden ..als je hem altijd anders zou zetten? Jij denkt dat het fabeltje is?..nog mensen die van die mening zijn ?mvg subby

Comment

20160913_125825.jpg20160913_125819.jpg20160913_125656.jpg20160913_125653.jpg20160913_125635.jpg20160913_125633.jpg

Comment

Nja, en dan heb je Bella die gaat zeggen dat dat stress oplevert... Je doet er je zin mee natuurlijk, ik vind het onzin. Je weet hoe ze feminised zaad maken? Door ze zo hard mogelijk te stressen en diegene die niet herma uitdraaien te behandelen zodat ze het wel worden. Dat doen ze niet door ze elke dag twee keer te verplaatsen. Die plant heeft daar geen last van, anders lagen de volgende dag de bladeren er wel vanaf.

Comment

Heb het al een paar keer gelezen..en de winkel waar ik mij materiaal ga halen ..voeding enzo .? zei mij ook vergeet je potten niet te markeren .. vond het ook wat raar ..maar beter weten dan vergeten!! 😁😁😁😎

Comment

Ik verplaats ze elke dag 3 keer
              Markeer ze wel maar die ene met wie ik heb lopen slingeren en die ik niet heb gemarkeerd is wel het mooist geworden....

Comment

Da's fijn voor als je sierbloemen kweekt. Maar met wietkweken gaat het om efficientie denk ik toch? Zoveel mogelijk uit je plant halen?
                Dan kun je ze beter laten staan zoals ze staan..
                Ik heb niet zo'n zin om het helemaal uit te leggen. Dat wordt weer een ellelange lap tekst.

Zet je plant in het midden van de tuin. Beste van twee werelden.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik snap je helemaal.
                  Maar toch ... eigenwijs he

Zoveel verschil zit er ook niet eens tussen zon en schaduw op een goeie zomerdag.

Maar de potplanten hier op 1 plek zetten is maar een derde van het volle licht pakken.

En dus zet ik ze na 12 uur schuur om 7 uur rechts in de tuin. En om 16 uur links. En 19 uur .... je raad het al

Comment

Bezig...
                  X