Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blad vergeelt?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Blad vergeelt?

Stikstof tekort!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195I met Tapatalk

Comment

Wat voor bodemconditie heb je ? Op de plaatjes ziet het eruit alof ze tussen bosjes staan ? Daar is de grond altijd behoorlijk arm en droog. Mineraalwater is niet perse een goed idee, kan nogal wat zouten bevatten. Als het even kan gebruik regenwater.
      Ik zou, maar ben dan ook een kweker uit den ouden doosch, zover in de bloei niet meer voeden, misschien krijg je iets meer oogst maar komt de smaak niet ten goede. Nogmaals, de jongere generatie denk hier wellicht heel anders over...

Comment

ik ben NOOIT fan geweest van al die voedingen uit vlesjes ect. heb mijn planten ook geen voeding niks gegeven.
        Het probleem is dat het ernaar uitziet dat mijn plant langzaam zichzelf opeet door alle voedingsstoffen naar de toppen te brengen.
        Ik zou mijn plant graag nog tot de oogst graag in leven willen zien en soms is het geven van voeding dan je enige uitweg.
        Planten staan tussen allemaal struiken en onkruid en bosjes ect, het is gewoon echt verwilderde grond.

Comment

Ze gaat echt niet dood hoor, zal nog wel verder vergelen, ze stopt haar energie in de voortplanting...
          Succes!

Comment

Wat is de beste optie die ik momenteel heb?

Voeding geven? (welke precies, nooit eerder voeding gebruikt dus geen idee welke)
            niks doen en afwachten tot ik moet knippen?

Comment

Last edited by Gps; 18 September 2016, 18:20.
              Lets not criticize but legalize

Comment

Lekker haar ding later down. Komt goed.

Comment

Bezig...
                X