Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ligt ook aan wat je zelf wilt;
Milky geeft meer een up high
Amber meer een body stoned
Mij viel de high wat tegen, maar bij nadere inspectie (helaas na het omhalen) waren er nog aardig wat heldere trichomen )
Ligt ook aan wat je zelf wilt;
Milky geeft meer een up high
Amber meer een body stoned
Mij viel de high wat tegen, maar bij nadere inspectie (helaas na het omhalen) waren er nog aardig wat heldere trichomen )
GRTZ KAYA
Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
Misschien doe ik nu een helft en volgende week. Of zou ik nog langer moeten wachten?
Als er toprot in komt dan moet je wel oogsten. Rotte toppen eruit knippen en het gezonde nog even laten staan kan natuurlijk maar doorgaans rotten deze dan ook weldra.
Dus noodoogsten, meer zit er dan niet op. Als de trichomen nog clear zijn dan zit daar voornamelijk, het niet psychoactieve THC-COOH in, een voorproducht van de wel pschychoactieve THC die je eigenlijk wil.
N.B. de nachtvorst zal ook niet meer lang op zich laten wachten.
Weersverwachting goed in de gaten houden. elk uurtje zon is nu meegenomen maar elk topje rot ben je kwijt.
Toppen waar rot in zit eventueel oogsten en watercuren misschien.
De rest zou ik nog ff laten groeien zo te zien....tja...wat is wijsheid [emoji6]
GRTZ KAYA
Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
Heb de beste toppen laten staan. Er kwam echt veel rot in. Alleen bovenin valt de rot mee en die zijn ook nog niet goed zo te zien. Heb gelukkig nog een mooie purple haze die het heel goed doet.
Comment