Aanpak: buitenwiet in potten zodat ik de planten in de garage kan zetten als het overdadig regent en als ik ze vroeger wil verduisteren!
stand van zaken:
Ik heb op aanraden van dit forum zaadjes (purple widow) gekocht bij De Sjamaan en heb net vijf zakken potgrond ingeslagen!
Als ik het goed begrepen heb heb ik voor goede grond volgende nodig:
1/3 potgrond (ok)
1/3 compost (vind je wormencompost gewoon bij de plantenzaak?)
1/3 perliet (maar evengoed kattebakkorrels)
en dit aangevuld met extra voedingsstoffen -> hoeveel? Want ik heb gelezen dat je anders je planten kan verbranden??
Dit alles goed onder elkaar zetten en laten rusten?!
En verder:
Grote potten (40liter) -> moet ik onderaan gaten maken zodat het overtollige water wegkan??? (zoals bij mijn kamerplanten?)
stekgrond voor als ik volgende maand mijn zaadjes ga planten! By the way: heb er 24 gekocht. Hoeveel moet ik er daarvan van planten als ik een 4-tal vrouwelijke planten wil overhouden???
That's it so far!!! Nogmaals... Alle goede adviezen zijn meer dan welkom!!
Greetz!
stand van zaken:
Ik heb op aanraden van dit forum zaadjes (purple widow) gekocht bij De Sjamaan en heb net vijf zakken potgrond ingeslagen!
Als ik het goed begrepen heb heb ik voor goede grond volgende nodig:
1/3 potgrond (ok)
1/3 compost (vind je wormencompost gewoon bij de plantenzaak?)
1/3 perliet (maar evengoed kattebakkorrels)
en dit aangevuld met extra voedingsstoffen -> hoeveel? Want ik heb gelezen dat je anders je planten kan verbranden??
Dit alles goed onder elkaar zetten en laten rusten?!
En verder:
Grote potten (40liter) -> moet ik onderaan gaten maken zodat het overtollige water wegkan??? (zoals bij mijn kamerplanten?)
stekgrond voor als ik volgende maand mijn zaadjes ga planten! By the way: heb er 24 gekocht. Hoeveel moet ik er daarvan van planten als ik een 4-tal vrouwelijke planten wil overhouden???
That's it so far!!! Nogmaals... Alle goede adviezen zijn meer dan welkom!!
Greetz!
Comment