Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paar vragen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Paar vragen

    Korting op 420shop
    Mijn eerste vraag gaat over voeding. Ik las dat je Bio voeding moet gebruiken aangezien de voeding blijkbaar in de wiet gaat zitten en dit dan slecht zou zijn als het geen Bio is. Nou heb ik Wat Pokon universeel liggen, is dit te gebruiken ? Ik heb foto van de achterkant gemaakt.




    Mijn volgende vraag gaat over de plantjes die ik op het balkon heb staan. Ik heb ongeveer twee weken geleden een paar zaadjes gekregen van een vriend. Die heb ik na dat ze ontkiemt waren eigenlijk meteen buiten op het balkon in de volle zon gezet. Die vriend van mij had ook een paar zaadjes geplant, maar hij heeft ze binnen gehouden. later heeft hij er een paar aan mij gegeven. Ik heb foto;s gemaakt van hoe de plantjes er nu bij staan, maar er is een groot verschil tussen mijn plantjes die buiten hebben gestaan en de zijne die binnen hebben gestaan. Hier onder een paar foto's










    Als je kan zien zijn er een paar korte met grootte bladen en hele lange met kleine blaadjes. De korte zijn van mij en de lange dunne plantjes van mijn vriend. Is het normaal dat de plantjes zo anders gegroeid zijn ?

    #2
    Re: Paar vragen

    Dat verschil aan plantjes ligt aan het licht. Die van je vriend hebben minder licht gekregen, en daardoor zijn ze omhoog geschoten (om te proberen genoeg licht te krijgen). Ook wel 'stretchen' genoemd. (Die van jou hebben het beter gedaan dus).

    Of die voeding goed is weet ik niet, weet daar niet zoveel vanaf. Het is inderdaad waar dat de voeding die je erin stopt, uiteindelijk ook in je wiet komt.. Maar, nu hebben je plantjes nog geen voeding nodig hoor. Ze halen nu gewoon voeding uit de potgrond, wanneer deze op is kun je bijvoeden.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Paar vragen

      Zoals je op de foto kan zien liggen die plantjes van mijn vriend er een beetje slapjes bij en ik heb de net nog even gekeken en ze liggen er eigenlijk nog slapper bij. Zijn deze nog te redde door ze goed in de zon te houden of zijn ze zo goed als dood al ?

      Hier een foto van vandaag.


      Zoals je ziet liggen de plantjes van mijn vriend er redelijk dood bij.
      Last edited by Origineel; 1 May 2009, 16:55.

      Comment


        #4
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: Paar vragen

          je kan de pot ook al volledig met aarde vullen dan heb je weeral een cm of 7 dat je de steel kan ingraven!

          grtzz

          Comment


            #6
            Re: Paar vragen

            Dan nog een vraag. Zou iemand van jullie me kunnen vertellen wat soort planten ik heb. Ik verwacht niet dat dat nu al te zien is, maar ja ik ben niet een expert, dus misschien heb ik het mis.

            Misschien dat iemand nog de vraag over de voeding kan beantwoorden, vraag is te vinden in the first post.

            Comment


              #7
              Re: Paar vragen

              Dat kan je nu nog niet zien..

              Welke soort (dus bv Big Bud / Powerplant e.d.) kun je zo, en later ook, nooit bepalen. Wat je wel kunt bepalen is Indica, Sativa / hybride. Maar daar is het nu ook nog te vroeg voor.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: Paar vragen

                Of je moet dalijk paarse topjes krijgen dan weten we zeker dat het een purple soortje is .
                Maar ik denk niet meer dat je de soort te weten kan komen.

                Succes met je weedje

                Groete

                Comment

                Bezig...
                X