hoi :p
ik ben nieuw op dit forum maar dit wil niet zeggen dat ik nieuw ben in de kweek van planten
heb een plant gehad (geluk dat het vrouwtje was, want het waren geen feminized zaden )
nu wil ik dus beginnen met een kweek in een bos , is dit een geschikt terrein ?
ik woon op een afgelegen plaats..niemand komt in de bossen hier
maar de ondergrond etc is niet goed denkik ?
Maar ik zou dus een put graven ,de put afdekken met plastiek tegen ondergrondse insecten , en dan kleine gaatjes voor de waterafvoer
Met gewone potgrond lukt het ook wel ..Dat heb ik al bewezen.
Maar belgie , tja da's een kutland als je naar het weer kijkt ..Wat met de zon?plant moet constant licht krijgne toch?
Of in een serre plaatsen ..dan zal de plant ook warmer hebben..
& wat zou de beste plant zijn om te kweken?een zaadje dat STERK is , dus overleefd in weer en wind ( natuurlijk word het afgeschermd maar toch .. ) & het liefst dat hij snel bloeit & groeit..
sorry voor de vele vragen
ik ben nieuw op dit forum maar dit wil niet zeggen dat ik nieuw ben in de kweek van planten
heb een plant gehad (geluk dat het vrouwtje was, want het waren geen feminized zaden )
nu wil ik dus beginnen met een kweek in een bos , is dit een geschikt terrein ?
ik woon op een afgelegen plaats..niemand komt in de bossen hier
maar de ondergrond etc is niet goed denkik ?
Maar ik zou dus een put graven ,de put afdekken met plastiek tegen ondergrondse insecten , en dan kleine gaatjes voor de waterafvoer
Met gewone potgrond lukt het ook wel ..Dat heb ik al bewezen.
Maar belgie , tja da's een kutland als je naar het weer kijkt ..Wat met de zon?plant moet constant licht krijgne toch?
Of in een serre plaatsen ..dan zal de plant ook warmer hebben..
& wat zou de beste plant zijn om te kweken?een zaadje dat STERK is , dus overleefd in weer en wind ( natuurlijk word het afgeschermd maar toch .. ) & het liefst dat hij snel bloeit & groeit..
sorry voor de vele vragen
Comment