Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over mijn eerste kweek...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vragen over mijn eerste kweek...

    Korting op 420shop
    Even een paar vragen...

    2009-05-05-1020230-BigBang.JPG 2009-05-05-1020231-Moham.JPG 2009-05-05-1020232-Lowryder.JPG

    Foto-1 Big Bang
    Foto-2 Moham -----> Een is kleiner, het zaadje kwam niet uit, andere geplant.
    Foto-3 Lowryder

    Ik vind dat ze wel heel erg de lucht in gaan en dunne steeltjes hebben. Daarom heb ik ze gisteren en vandaag naar buiten gedaan. 'S nachts zet ik ze nog binnen. ze zijn op 22 april de grond in gegaan.

    Ik heb hier op het forum gelezen dat mensen voorstelde om ze bij het verpotten tot aan de onderste blaadjes in de grond te zetten, gaan de stelen dan niet rotten?

    Wanneer kan ik ze nu in de grote buiten potten zetten, en ze ook 's nachts buiten laten?

    Ziet het er goed uit tot nu toe?

    Greeds Chris
    "Medicinaal kweker en gebruiker"

    #2
    Re: Vragen over mijn eerste kweek...

    Nee steeltjes gaan niet rotten en als ze buiten staan gaan ze niet verder sprieten
    want dan krijgen ze genoeg licht je kan ze in de nacht binnen halen en in de ochtend buiten zetten weer
    suc6
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Vragen over mijn eerste kweek...

      Goeiemorgen

      Die spruiten zijn idd wat gestrekt, je kan deze idd best tot onder de lobbladjes ingraven. Het steeltje gaat niet rotten maar word deel van het wortelstelsel. Ze strekken omdat ze opzoek zijn naar licht, staan ze op een plekkie waar ze direct zonlicht kunnen krijgen?

      Ik laat mijn plantjes al een tijdje buiten staan en dat gaat goed (Op de kat na dan ) Vanaf mei zet iedereen normaal zijn plantjes buiten, sommige vroeger.

      Peace

      Comment


        #4
        Re: Vragen over mijn eerste kweek...

        Ik had gedacht dat ze genoeg licht zouden krijgen direct onder mijn dakraam op zolder, maar dat is dus niet zo.
        Ze staan nu 3 dagen buiten en 's nachts binnen.

        Ik zou ze nu dus over kunnen potten en buiten kunnen laten?

        Chris
        "Medicinaal kweker en gebruiker"

        Comment


          #5
          Re: Vragen over mijn eerste kweek...

          Ja dat kan je doen, dat zal in ieder geval veel beter zijn dan onder een dakraam. (Houd veel licht tegen)

          peace

          Comment

          Bezig...
          X