Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nee dat is niet normaal, een Lowryder is normaal AutoFlower, dit betekent dat deze vanzelf begint te bloeien. Jou LR is een feno dat niet AF is, dit komt zo goed als nooit voor sinds de lijn van "The Jointdoctor" (Originele maker van LR) erg stabiel is.
Kan natuurlijk ook zijn dat de shop je verkeerde zaden heeft gestuurd of dergelijke
Heb zelf ook lowryders en die staan bijna 1 maand in een pot en die
gaan dezelfde kant uit als de jouwe. en ik denk dat dat goed zit hoor.
Autoflower betekent eerder dat de plant niet afhankelijk is van 12/12 of18/6 licht/donker verhouding, dat dat sowieso goed komt so don't worry zou ik zeggen
Zo op de foto te zien zou het toch een Lowryder moeten zijn (zo ziet hij/zij er wel uit, + vrij klein na 40 dagen). Maar hij/zij had allang bloeiverschijnselen moeten showen..
Ik zou het nog even afwachten, en dan mss Dutch Headshop even mailen..
Ik heb die van mij eens goed bekeken vandaag en die beginnen toch al wel
bloeiverschijnselen te vertonen. Het is nog maar een begin maar is wel duidelijk zichtbaar. Ze worden zaterdag 1 maand
Als ik afga op de foto... wil dat nog niets zeggen.
Hier duurde het ook meer dan een maand voor ze ging bloeien.
Ze bouwen gewoon op tot een x aantal internodes en dan zeggen ze: ok nu is het tijd om te bloeien, onze lengte is bereikt.
Ik heb in mijn ervaring en rondlezen zelden een lowryder gezien die effectief volledig klaar was 2 maand na zaaidatum.
Ik zou zeggen, beetje meer geduld op de foto afgaand.
Comment